تلاش قوه قضائیه بهبود و توسعه روند تولید است

سید امیر مرتضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی از ایران خودرو خراسان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان؛ سید امیر مرتضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی به همراه هیأتی، چهارشنبه ۱۴آبان ۱۳۹۹ از سالن های تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان بازدید و از نزدیک با وضعیت تولید در این شرکت آشنا شد.
مرتضوی در خصوص هدف خود از این بازدید بیان داشت: قبل از این جلسات متعددی با مسوولان و همکاران خود در قوه قضائیه برگزار و به بررسی مشکلات و معضلات پیش روی شرکت ایران خودرو خراسان پرداخته و راهکارهای درون استانی و ملی را طراحی و ارایه نمودیم. امروز به پیگیری موضوع پرداختیم تا ببینیم مشکلات قبلی مرتفع شده است ، که به لطف خدا و به گفته مهندس زاهدی فرد بسیاری از مشکلات قبلی مرتفع شده است. البته هنوز هم مشکلات و موانعی در پیش روی تولید وجود دارد و ما تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا با همراهی سایر ارگان ها این مشکلات را مرتفع و جهش تولید را در این شرکت بیشتر از پیش شاهد باشیم.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با ابراز خشنودی از اقدامات ایران خودرو خراسان در خصوص ایجاد و حفظ اشتغال جوانان که منجر به کاهش نرخ بیکاری کمتر از ۵درصد در منطقه شده است، افزود: خراسان رضوی در بحث حمایت از سرمایه گذاری های مشروع و ایجاد اشتغال پیشتاز است بطوری که فراتر از راه اندازی شعب ویژه قضایی حمایت از سرمایه گذاری ها، اقدام به راه اندازی کمیسیون های حل اختلاف واحدهای تولیدی در چند شهرستان نموده است که قبل از تشکیل و ارسال پرونده به شعب قضایی اقدام به حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی می نماییم و تا امروز مشکل ۱۵۰واحد تولیدی در همین کمیسیون ها مرتفع شده است.
وی در پایان گفت: تمام تلاش ما در قوه قضائیه این است که چرخه تولید و توسعه، رو به بهبود باشد و نگذاریم واحد تولیدی تعطیل شوند و در این راه بدنبال این هستیم تمام دستگاه ها و سازمان ها را در جهت هم افزایی بیشتر با خود همراه و همسو نماییم.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

EnglishIran