بزرگداشت روز آتش نشانی و ایمنی در ایران خودرو خراسان

به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، مدیر منابع انسانی و جمعی از مسئولین این واحد از قسمت آتش نشانی ایران خودرو خراسان بازدید نموده و این روز را به کارکنان آن قسمت تبریک گفتند.

اسماعیل کناررودی مسئول قسمت ایمنی و آتش نشانی شرکت ایران خودرو خراسان در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی ضمن اعلام این خبر افزود: قسمت ایمنی و آتش نشانی شرکت، در راستای اهداف سازمان و بزرگداشت این روز برنامه هایی از قبیل: برگزاری مانور در سالن های تولیدی، طراحی و تهیه پوستر آموزشی فرهنگی با موضوع نحوه اطفاء حریق خودرو، دیدار با مدیران عامل سازمان آتش نشانی مشهد و نیشابور واهداء دسته گل و شیرینی به پاس قدردانی از زحمات و فداکاری های ایشان و همکارانشان، برگزاری مسابقه شور و نشاط ویژه همکاران قسمت ایمنی و آتش نشانی و اهداء جوایز به نفرات برتر، رژه تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی در سطح سایت، را برگزار نمود.

وی در پایان اضافه کرد: این قسمت در حال حاضر با بهره گیری از ۲۴ نفر نیروی آماده و زبده در سه شیفت کاری مشغول ارائه خدمت به مجموعه می باشد. از جمله اقداماتی که قسمت ایمنی و آتش نشانی در ماه های گذشته انجام داده می توان به ۲ مورد کمک رسانی به آتش نشانی شهر جدید بینالود در اطفاء حریق، برگزاری ۱۰ مورد مانور عملیاتی اشاره کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

EnglishIran