برگزاری نخستین جشنواره توانمندی همسرهمکاران ایران خودرو خراسان

نخستین جشنواره توانمندی همسر همکاران با شناسایی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان : این جشنواره در روز پنجشنبه  بیست و سوم خرداد ماه با حضور قائم مقام مدیر عامل، جمعی از مدیران، مسولان شرکت و خانواده همکاران در محل سالن ورزش برگزار شد.

در ابتدای مراسم  و پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، مهندس خاتمی مدیر واحد منابع انسانی در خصوص برگزاری جشنواره و اهمیت تکریم خانواده ها به ایراد سخن پرداخت.

وی در ادامه، برگزاری  این جشنواره و دیگر برنامه ها از قبیل: اردوی خانوادگی، جشنواره غذا، جشنواره فرزندان برتر، هدیه سالروز ازدواج و توزیع سبد کالا را در راستای تکریم خانواده دانست و اضافه کرد یکی از دغدغه های مدیریت عامل مجموعه رسیدگی و تکریم خانواده همکاران می باشد و برگزاری این گونه جشنواره ها طبق نظر و مساعدت ایشان می باشد.

خاتمی اضافه کرد: در روزهای سخت تحریم و فشار که دامن گیر صنعت شده، داشتن یک خانواده بزرگ سختی ها را سهل و گذر از این دوران را با پشتوانه خانواده آسان می کند.

در بخشی دیگر یکی از داوران جشنواره که جزو مسئولین و داوران سازمان میراث فرهنگی،گردشگردی و صنایع دستی بود در خصوص برگزاری جشنواره ابزار رضایت کرد و افزود: انتظار این حد از مشارکت و تنوع محصولات را نداشتم. بیوکی در ادامه در خصوص نحوی قضاوت و امتیاز دهی توضیحاتی ارائه کرده و در ادامه به ارزیابی محصولات و سازه های شرکت کنندگان پرداختند.

در پایان مراسم داوران پنج اثر برتر را انتخاب نموده و با حضور مدیران ارشد شرکت جوایز ارزنده تقدیم نفرات برتر این جشنواره گردید.

لازم بذکر است این جشنواره همزمان با هفته صنایع دستی برگزار گردید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

EnglishIran