کارکنان ایران خودرو خراسان با حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ارادت خود را ابراز کردند

جمعی از کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان با حضور خود در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ارادت و احترام خود نسبت به بنیاتگذار بزرگ انقلاب اسلامی را ابراز داشتند.
به گزارش روابط عمومی ايران خودرو خراسان؛ مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، امسال نیز با حضور پرشور مردم و مسئولان کشور به عنوان شاگردان و پیروان انقلاب اسلامی برگزار شد و ارادتمندان آن پیر فرزانه با اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید پیمان ‌کردند.
این مراسم، فرصتی مناسب برای یادآوری ارزش‌ها، آموزه‌ها و ایده‌آل‌هایی است که امام خمینی در دوران زندگی خود به آنها پایبند بودند و در پیشبرد انقلاب اسلامی و تغییرات اجتماعی و سیاسی در ایران نقش مهمی ایفا کردند.
کارکنان ایران خودرو خراسان نیز با حضور در این مراسم، پیامی قوی از انگیزه و اراده خود در ادامه راه انقلاب و تعالی سازمانی ارسال کردند. این حضور گرم و پرشور کارکنان ایران خودرو خراسان در این مراسم، به عنوان نمادی از انقلابی بودن و پیروی از اندیشه‌های رهبری امام خمینی (ره) تلقی می‌شود.
یکی از کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان درباره حضور در این مراسم گفت: “حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برایمان افتخار است. امام خمینی (ره) با ایجاد انقلاب اسلامی، سرآغازی تازه برای رونق و پیشرفت کشورمان فراهم کردند و ما به عنوان کارکنان ایران خودرو خراسان، در راستای اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) در برابر جنگ اقتصادی دشمن می ایستیم و چرخ صنعت را در حرکت نگه می داریم.”
این رویداد مهم، به عنوان یک فرصت برای تجدید میثاق با میراث انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) است. حضور کارکنان ایران خودرو خراسان در این مراسم، نشان از وفاداری و پیروی آنها به ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است و نشانگر تلاش‌های بی‌وقفه آنها برای تحقق اهداف ملی و پیشرفت ایران است.
شرکت ایران خودرو خراسان، یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در ایران است و همواره تلاش می‌کند تا نقشی فعال در تحولات اجتماعی و فرهنگی کشور ایفا کند. حضور کارکنان این شرکت در مراسم گرامیداشت امام خمینی، نشان از احترام و ارج نهادن به ارزش‌ها و شخصیت‌های بزرگ ایران اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran