مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اعلام کرد “عزم راسخ در توسعه همکاری های دو جانبه داریم”

ایران خودرو خراسان میزبان مدیر عامل منطقه آزاد چابهار و هیات همراه وی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان؛ امیر مقدم مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به همراه هیأتی روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه (۱۴۰۲) میهمان مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان بود و پس از برگزاری نشستی از خطوط تولید این شرکت بازدید کرد.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این نشست با اشاره به پیشینه همکاری های پشتیبانی و لجستیکی منطقه آزاد چابهار و شرکت ایران خودرو خراسان، مدیریت هزینه و زمان فرآیندهای لجستیکی در تامین مواد و قطعات را برای یک بنگاه اقتصادی لازم دانست و اظهار داشت: علاوه بر آن مهمترین هدف ما در انتخاب بندر چابهار برای ترانزیت محموله های وارداتی قطعات خودروهای هایما کمک به رشد و آبادانی این خطه از سرزمین مان بوده است.
بیژن زاهدی فرد در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اهداف شرکت ایران خودرو خراسان برای تولید ۶۰ هزار دستگاه انواع خودروهای هایما در سال جاری گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بمنظور تحقق این هدف نیازمند اجرای یک فرآیند دقیق لجستیکی مشتمل بر حمل و نقل دریای و جاده ای و همچنین خدمات گمرکی برای تأمین بموقع قطعات مورد نیاز خطوط تولید هستیم. بی شک منطقه آزاد چابهار در این زنجیره جز حلقه های کلیدی و مهم است که امیدواریم با گسترش همکاری ها و تعاملات بتوانیم با حفظ و افزایش تولید، تعهدات مان را به همه ذینفعان از مشتری نهایی گرفته تا تأمین کنندگان که منطقه آزاد چابهار یکی از حلقه های مهم این زنجیره تأمین است را ایفا نماییم.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار نیز ضمن تشکر از همکاری چندین ساله ایران خودرو خراسان گفت: تمام تلاش خودمان را به کار می گیرم تا در حوزه تدارکات و تأمین قطعات بهترین تسهیلات و خدمات را به شرکت ایران خودرو خراسان ارایه نماییم تا این شرکت پرتلاش و چابک بتواند به اهداف ترسیم شده خود دست یابد.
امیر مقدم با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده جهت عمران منطقه آزاد چابهار افزود: علاوه بر بودجه های دولتی، سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی بخش عمده ای از درآمد خود را صرف آبادانی و توسعه منطقه نموده است و در تلاشیم تا محور ریلی شرق کشور که چابهار را به مشهد متصل می کند و چند سالی است که بدلیل تأمین نشدن بودجه متوقف شده دوباره احیا نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran