مجمع عمومی سالانه ۱۳۹۹ شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد

مجمع عمومی سالانه شرکت ایران خودرو خراسان مربوط به بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان؛ پیرو هماهنگی انجام شده و دعوت قبلی از سهامداران، مجمع عمومی سالانه شرکت ایران خودرو خراسان در مورخ یکشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۰ در محل سالن های کنفرانس سمند شرکت ایران خودرو و کنفرانس مرکزی شرکت ایران خودرو خراسان (و بصورت ویدیو کنفرانس (مجازی))، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
این مجمع با حضور مدیرعامل گروه صنعتی، نائب رییس هیات مدیره شرکت ایران خودرو (قائم مقام مالی _ اقتصادی گروه)، معاونان مالی و اقتصادی شرکت ایران خودرو، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیر مالی _ اقتصادی شرکت ایران خودرو خراسان، نمایندگان سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و سایر مدیران و مسئولان مرتبط شرکت و سهامداران برگزار شد.
در این جلسه پس از تعیین هیات رییسه، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت و سپس گزارشات فعالیت هیات مدیره و یادداشت های صورت های مالی سال ۱۳۹۹ توسط مدیرعامل و مدیر مالی _ اقتصادی شرکت ارایه شد. مجمع ضمن قدردانی از کلیه دست اندرکاران اعم از مدیرعامل، هیات مدیره، سایر مدیران و کارکنان شرکت و نیز مدیریت مالی – اقتصادی و همکاران ایشان، ضمن تایید و تصویب صورتهای مالی سال ۱۳۹۹، بابت اخذ گزارش مطلوب و فاقد بند خاص حسابرسی، تبریک و تشکر نمودند.
بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در این مجمع گفت: در سال ۱۳۹۹ با وجود مشکلات و محدودیت های تامین مواد اولیه داخلی و خارجی، علاوه بر تحقق ۸۱ درصد برنامه ابلاغی و همچنین رشد ۶۷ درصدی فروش در مقایسه با سال قبل، عملکرد شرکت منتج به سود شده است.
وی همچنین عنوان نمود عملکرد کلی شرکت ایران خودرو خراسان طی سال ۱۳۹۹ بسیار مثبت بوده است و این شرکت توانست نقش موثری در تحقق برنامه های کلان گروه صنعتی از طریق تامین نقدینگی، سفارشگذاری و تولید خودروهای هایما و به حداقل رساندن تعهدات سنواتی این محصولات ایفا نماید.
محمود پردره مدیر مالی _ اقتصادی شرکت هم ضمن قدردانی از همکاران حوزه مالی در جمع بندی مطلوب و با کیفیت حساب ها و صورت های مالی سال ۱۳۹۹ و برگزاری بموقع مجمع سالانه، حضور مدیریت محترم عامل و قائم مقام محترم مالی و اقتصادی گروه صنعتی ایران خودرو (به عنوان دو نفر از اعضای هیات مدیره شرکت ایران خودرو – سهامدار اصلی) در جلسه مجمع شرکت را که برای اولین بار اتفاق افتاده است حاصل اهمیت و جایگاه ویژه شرکت ایران خودرو خراسان در سطح گروه و نشان دهنده اعتماد آنان به عملکرد تیم مدیریت و کارکنان این شرکت در طول سالهای جاری دانست.
پردره صورت های مالی را نشان دهنده عملکرد کلی شرکت در تمامی سطوح دانست که نتایج آن توسط حوزه مالی _ اقتصادی در قالب این گزارشات مدون و ارایه می شود. لذا عملکرد کل شرکت قابل تقدیر است.
لازم بذکر است طبق برنامه ریزی انجام شده، برگزاری مجمع سالانه شرکت ایران خودرو خراسان برای دوم خرداد ماه تعیین شده بود که با همت و اقدام بموقع همکاران مالی و پشتیبانی سایر حوزه ها، این موضوع در موعد مقرر اجرایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran