فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در بازدید از ایران خودرو خراسان

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در بازدید از ایران خودرو خراسان عنوان کرد
توسعه صنعت ، افزایش امنیت را به همراه دارد
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی به همراه جمعی از معاونان خود، ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت ایران خودرو خراسان، با آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه تولید خودرو باکیفیت، آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، سردار محمد کاظم تقوی در بازدید از شرکت ایران خودرو خراسان، با بیان این‌که اقدامات این شرکت در حوزه ارتقای ایمنی محصولات می تواند پشتیبان و حمایت کننده فراجا در موضوع راهنمایی و رانندگی در موضوعات جاده ای و شهری باشد، بیان کرد: تولیدات ایران خودرو خراسان همواره در کشور به عنوان محصولی با کیفیت شناخته می شود و امید است با درایت مدیرعامل این شرکت در آینده با توسعه محصولات جدید، شاهد افزایش ایمنی در جاده های کشور باشیم.
وی با تاکید بر این ‌که ایران خودرو خراسان می تواند، در توسعه فرهنگ ترافیک، کاهش تصادفات و حوادث به پلیس کمک کند، افزود: اقدامات موثر این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی توانسته امنیت اقتصادی مناسبی را در منطقه ایجاد کند و من تقاضا دارم تا با ورود به حوزه فرهنگ ترافیک در این امور نیز همراه نیروی انتظامی در استان باشند.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به برقراری امنیت در استان توسط نیروی انتظامی، اشتغال را یکی از مهم ترین مباحث ایجاد امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: شرکت ایران خودرو خراسان توانسته با ایجاد اشتغال برای بیش از ۵هزار نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر دیگر به صورت غیرمستقیم در استان نقش موثری در ایجاد امنیت ایجاد کند.
سردار تقوی در انتها خاطر نشان کرد: قطعا توسعه صنعت در استان می تواند با افزایش اشتغال ضریب افزایش امنیت را در جامعه فراهم سازد.
در ادامه، مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان، به برنامه های این شرکت در ارتباط با مسئولیت اجتماعی پرداخت و خاطر نشان کرد: اولین مسئولیت اجتماعی ما در شرکت ایران خودرو خراسان توجه به امنیت روانی و اقتصادی کارکنان است.
بیژن زاهدی فرد، مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو خراسان را فراتر از محیط کار دانست و گفت: شرکت ایران خودرو خراسان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود خارج از شرکت نیز نقش موثری داشته است. از آن جمله می توان به ایجاد اشتغال و جذب نیروهای بومی، توسعه فرهنگی و آموزشی منطقه اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran