فرزند برتر سال ۱۴۰۱ ایران خودرو خراسان معرفی شد

آیین پایانی پنجمین جشنواره فرزندان برگزیده کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان با حضور خانواده فرزندان برگزیده، مدیرعامل و تنی چند از مدیران شرکت برگزار و از فرزندان برگزیده ایران خودرو خراسان تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان؛ پنجمین جشنواره فرزندان برگزیده کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در راستای هویت بخشی به جایگاه فرزندان در تعالی سازمانی بواسطه توجه به نقش خانواده در ارتقاء روحیه کاری، در روز ۲۱ تیرماه سال ۱۴۰۲ به مرحله پایانی خود رسید.
بیژن زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این مراسم با اشاره به ویژگی های نسل جدید گفت: پیشرفت های صورت پذیرفته فرزندان ما را با انبوهی از اطلاعات روبرو ساخته است که بسیاری از این اطلاعات برای کودکانمان نامفهوم هستند و این جا است که نقش آگاهی و دانش پدر و مادر در تربیت فرزندان بسیار مهم می شود.
وی افزود: ذهن نسل جدیدی که هر یک از شما بواسطه آنها در این جا حضور یافته اید، پر از سوالاتی است که می طلبد شما به عنوان پدر و مادر تمام تلاش خود را به کار گیرید و همه شرایط و امکانات لازم را فراهم آورید تا استعدادهایشان شکوفا گردد و بتوانند آینده ایران عزیزمان را بسازند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از مدیران مربوطه خواست تا با تشکیل دبیرخانه ای در شرکت ایران خودرو خراسان، فعالیت ها و اقدامات علمی، آموزشی و فرهنگی فرزندان کارکنان را پایش کنند و بصورت نظام مند و ساختار یافته به خانواده‌ها برای تربیت و شکوفایی استعداد فرزندانشان کمک نمایند.
در این جشنواره کارکنان ایران خودرو خراسان مستندات مربوط به افتخارات فرزندان خود در بخش های مختلف قرآنی، علمی، ورزشی، هنری و مشارکت های اجتماعی را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند. این مستندات در سه رده سنی ۱۲تا۷ سال، ۱۷تا۱۳ سال و ۳۰تا۱۸ سال دسته بندی و پس از جمع بندی و ارزیابی نهایی، نفرات برگزیده در هر بخش و رده سنی مشخص و اعلام شد.
از میان نفرات برگزیده خانم یگانه صالحی منش، فرزند کامیار صالحی منش از همکاران واحد امور مالی-اقتصادی با کسب بیشترین امتیاز به عنوان فرزند برتر این دوره از جشنواره انتخاب و تندیس فرزند برتر سال ۱۴۰۱ ایران خودرو خراسان را به همراه لوح تقدیر و هدیه مدیرعامل دریافت نمود.
گفتنی است در این دوره از جشنواره ۳۵۵ فرزند از کارکنان ایران خودرو خراسان حضور داشتند که نسبت به دوره قبل رشد سه برابری داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran