شرکت ایران خودرو خراسان واحد نمونه کشور شد

در  همایش کشوری روز ملی صنعت ، معدن و تجارت ،  شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان واحد نمونه کشور در صنایع خودرو و نیرو محرکه برگزیده و معرفی شد.  
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان ، در بیست و دومین همایش روز ملی صنعت، معدن و تجارت که در تاریخ  دهم  تیرماه با حضور معاون اول رئیس جمهور،  وزیر صنعت، معدن و تجارت و صنعتگران بخش خصوصی و دولتی در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، شرکت های برگزیده بخش صنعت ، معدن و تجارت کشور معرفی و از ایشان تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش در حوزه صنایع خودرو و نیرو محرکه شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان  شرکت برگزیده کشور معرفی و از مهندس زاهدی فرد ، مدیریت عامل شرکت ایران خودرو خراسان با اهدای  تندیس ویژه تجلیل شد.

 به همین منظور اعضای هیئت مدیره شرکت ایران خودرو خراسان (آقایان نوروز زاده و ظفرزاده و خانم علیرضایی) با حضور در جمع کارکنان ضمن ابراز خرسندی از کسب این موفقیت و عرض تبریک، به همراه مدیر عامل و پرسنل شرکت عکس یادگاری گرفتند.
لازم به ذکر است  شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان بزرگترین شرکت اقماری گروه صنعتی ایران خودرو و شرق کشور می باشد که توانسته است در چهار سال متوالی (۹۶-۱۳۹۳) عنوان واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی و هم چنین عنوان شرکت برتر در جشنواره روز ملی صنعت و معدن را کسب نماید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran