سبقت تیم فروش از تیم رنگ در ماراتن فوتسال

شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان به ایستگاه پایانی رسید و تیم های برتر معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، دیدار پایانی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال داخلی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان، در حضور بیژن زاهدی فرد مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت، بین تیم های سالن رنگ و سازمان فروش به انجام رسید که در پایان تیم فروش موفق شد با ۴ گل به برتری دست یابد و جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر ببرد.
واحد ارتباطات و امور بین الملل در راستای اطلاع رسانی هم زمان و به منظور ایجاد شور و نشاط سازمانی، برای نخستین مرتبه در حوزه ورزش، دیدار پایانی این رقابت ها را به صورت زنده و مستقیم از طریق پیام رسان روبیکا در قالب برنامه تخصصی ورزش کار پخش کردکه با استقبال همکاران این برنامه بیش از ۷۰۰ بازدید کننده را به خود اختصاص داد.
بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در مراسم اهدا جوایز تیم های برتر، ورزش را از مهم ترین عوامل سلامتی هر فرد عنوان کرد و با تاکید بر گسترش برنامه های ورزشی در شرکت گفت: تلاش ما بر این است با برگزاری این رقابت ها علاوه بر ایجاد روحیه شور و نشاط در میان کارکنان برای کشف استعداد های ورزشی کارکنان نیز گام موثری برداریم.
وی همچنین اقدامات واحد ارتباطات را در این خصوص موثر خواند و انعکاس رویدادهای ورزشی در شرکت را مورد تاکید قرار داد.
شایان ذکر است در پایان این دوره تیم سالن رنگ، لجستیک و سالن بدنه سازی به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند و تیم اتحاد مونتاژ نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات انتخاب شد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran