توجه خاص بازدید کنندگان به خودرو هایما ۸S در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد با استقبال علاقمندان به صنعت خودرو به ایستگاه پایانی خود رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، شهر مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران در چند روز گذشته میزبان علاقمندان و طرفداران صنعت خودرو بود. حضور گسترده خودرو سازان کشور در این نمایشگاه موجب توجه خاص مخاطبان این صنعت به این نمایشگاه بود.
گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودرو سازی خاور میانه همچون سنوات قبل آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داد و توانست با ارائه جدیدترین محصولات خود تمجید مخاطبان را به خود اختصاص دهد.
یکی از محصولات خاص این نمایشگاه که توجه علاقمندان را به خود جلب کرد هایما ۸S جدیدترین محصول تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو بود. این محصول در شرکت ایران خودرو خراسان تولید شده و از بهمن ماه به تولید انبوه خواهد رسید.
برخی از علاقمندان این محصول در گفتگو با خبرنگار شرکت ایران خودرو خراسان نظراتی را ارائه کردند.
مصطفی نظریان فارغ التحصیل رشته ساخت و تولید در ارتباط با این محصول گفت: شکل ظاهری محصول در ابتدا توجه من را جلب کرد. تقویت موتور و افزایش امنیت سرنشینان از دیگر امتیازات این خودرو از نظر من بود.
یکی دیگر از بازدیدکنندگان ضمن تمجید از شکل ظاهری این خودرو عنوان کرد: وقتی درب موتور خودرو را باز کردم قاب های استفاده شده جهت زیباسازی داخل موتور بسیار جذاب بود و توجه من را به خود جلب کرد.
حمید جاویدی ساکن مشهد، خود را از علاقمندان به صنعت خودرو و از دنبال کنندگان دائمی نمایشگاه های خودرو مشهد خطاب کرد و در ارتباط با خودرو هایما ۸S گفت: از طریق فضای مجازی متوجه تولید اولیه این محصول شده بودم و بسیار خوشحالم که در این نمایشگاه از نزدیک این خودرو را دیدم. آپشن های استفاده شده در این محصول به کلاس خودرو های روز دنیا بسیار نزدیک است و به نظر من با یک قیمت گذاری مناسب می تواند استقبال خوبی توسط مردم و علاقمندان به خودرو شاسی بلند را به خود جلب کند.
شایان ذکر است شرکت ایران خودرو خراسان در این نمایشگاه علاوه بر خودرو های گروه هایما جدیدترین وانت تولیدی خود، آریسان ۲ را نیز در معرض دید عموم قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran