تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه IMS

شرکت ایران خودرو خراسان موفق به تمدید ۴ گواهی نامه، سیستم مدیریت یکپارچه استانداردهای کیفیت، محیط زیست، ایمنی و بهداشت شغلی و سیستم مدیریت انرژی گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان یکی از تولید کنندگان خودرو هم راستا با خط مشی گروه صنعتی ایران خودرو با هدف دستیابی به سطح رقابتی، حصول رضایت مشتریان، ارتقای سلامت کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی سازمان، حفظ محیط زیست و مدیریت بهینه منابع، خود را پایبند به استاندارد های سیستم مدیریت یکپارچه IMS می داند و با پیاده سازی استراتژی های مدون در جهت بهبود هر چه بیشتر در این امور گام بر می دارد.
در همین راستا، طی روزهای ۳ و ۴ بهمن با ۷ نفر روز فرآیند ممیزی توسط ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد ، نماینده موسسه MTIC با تایید موسسه اعتبار بخشی Dakks آلمان به انجام رسید و شرکت ایران خودرو خراسان موفق به تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه IMS گردید.
مراسم اختتامیه این ممیزی در پایان روز دوم با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت ایران خودرو خراسان و تیم ممیزی در محل سالن اجتماعات شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.
حمیدرضا مصدق پور به عنوان سرممیز تیم ممیزی در این مراسم ضمن تقدیر از بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در خصوص تعهد در اجرا و بهینه سازی سیستم های مدیریت یکپارچه IMS در ارتباط با ارزیابی صورت گرفته گفت: یکی از بارزترین نکاتی که در این ممیزی با آن مواجه بودیم، تلاش کارکنان شرکت در جهت پیاده سازی سیستم ها بود که باعث تسهیل فرآیند ممیزی در خصوص یافته های ممیزی گردید.
مصدق پور استقرار سیستم های مدیریتی و انجام ممیزی های داخلی، طرح ریزی استراتژیک برنامه های عملیاتی، دانش و تخصص پرسنل در حوزه های انجام کار از جمله پیاده سازی استانداردهای مدیریتی و تخصص نیروهای اورژانس ، بهره گیری از تصفیه خانه فاضلاب و اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات در خصوص تولید محتوا را از نقاط قوت در این ارزیابی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به پروژه های بهبودی که ملاحظه شد و طرح های موثری که برای آینده مطرح گردید، انتظار این را داریم که در سال های آینده قطعا این پروژه ها با موفقیت بیشتر در اجرا همراه باشند و بتوانند نتایج موثرتری در حوزه سیستم های مدیریتی داشته باشند.
وی در انتها افزود: نتیجه کلی که از پایش صورت گرفته حاصل شد، تعهد مدیریت، تخصص گرایی و تخصص کارکنان بود که ثمره اینها، اجرای بهینه سیستم ها می باشدکه توانسته اهداف اصلی سیستم های مدیریت یکپارچه را محقق سازد.
شرکت ایران خودرو خراسان در این ممیزی موفق به تمدید گواهی نامه های، استاندارد های سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ویرایش سال ۲۰۱۵ ، استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO 45001 ویرایش سال ۲۰۱۸ ، استاندارد سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001 ویرایش سال ۲۰۱۵ و استاندارد سیستم مدیریت انرژی ISO 50001 ویرایش سال ۲۰۱۸ گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran