تلاش برای توسعه اجتماعی و صنعتی کشور با تأکید بر مسئولیت های اجتماعی

ایران خودرو خراسان میزبان دانش آموزان عشایر کشور

دومین گروه از دانش آموزان عشایر سراسر کشور با حضور در شرکت ایران خودرو خراسان، از خطوط تولیدی این شرکت بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، روز یک شنبه مورخ ۲۵ تیرماه(۱۴۰۲) ۶۰۰ دانش آموز دختر عشایر از ۲۴ استان، در قالب اردوی راهیان پیشرفت از خطوط تولیدی ایران خودرو خراسان بازدید به عمل آوردند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، در این مراسم ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین با حمایت از دانش آموزان عشایر آنها را آینده سازان سرزمین خطاب کرد و گفت: باید تمام کشور امکانات را در اختیار دانش آموزان عشایر قرار دهند تا زمینه پیشرفت آنها نیز فراهم شود.
بیژن زاهدی فرد عنوان کرد: باید از دانش آموزان عشایر به عنوان نیروی انسانی با استعداد و پویا، حمایت بیشتری کرد تا بتوانند در آینده به بهترین نحو در حوزه‌های مختلف مشارکت کنند و به توسعه کشور کمک کنند.
وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: شرکت ایران خودرو خراسان با ایجاد زیر ساخت مناسب جهت حضور دانش آموزان عشایر در شهر مشهد و زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) و ایجاد یک روز پر نشاط در محیط شرکت، سعی بر این داشت به نحوی شما عزیزان را در رسیدن به بخشی از آرزوهایتان همراهی کند؛ امیدوارم در آینده تمام مدیران و مسئولان کشور، با حمایت از دانش آموزان عشایر آنها را برای تحقق تمامی اهدافشان همراهی کنند.
گفتنی است، تمامی دانش آموزان حاضر از مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و از میان زیارت اولی ها، انتخاب شده تا علاوه بر زیارت بارگاه منور امام هشتم(ع) به عنوان سفیران پیشرفت، تجربیات خود از این بازدید را در میان سایر هم کلاسی های خود به اشتراک قرار دهند.
در این اردو، دانش آموزان با حضور در محل شرکت، با آخرین دستاوردها و تکنولوژی های کشور در حوزه خودروسازی آشنا شدند؛ همچنین شرکت ایران خودرو خراسان با ایجاد فضای مناسب و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی، روزی خاطره‌انگیز برای دانش‌آموزان به ارمغان آورد.
اجتماع اقوام ایرانی در کنار یک دیگر با پوشش محلی هر منطقه تصویری زیبا از اصالت و شکوه را در کنار دستاوردهای صنعتی کشور پدید آورد تا آینده سازان این سرزمین با هم دلی و عزمی راسخ تر برای آبادانی سرزمینمان گام های استوار تری را در مسیر توسعه و پیشرفت بردارند.
شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان یکی از قطب های بزرگ صنعتی کشور همواره سعی بر این داشته با ارج نهادن به مقوله های مسئولیت های اجتماعی و تلاش در این عرصه علاوه بر تمرکز در مسیر تولید، با ایجاد استراتژی های مناسب در آبادانی و سربلندی سرزمینمان نیز کوشا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran