ترجمه سیستم مدیریت انرژی (ISO 50001) ویرایش ۲۰۱۸ در شرکت ایران خودرو خراسان

ترجمه این کتاب با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بهبود عملکرد انرژی در جامعه و خصوصا صنعت کشور انجام پذیرفت
به گزار ش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: مهدی سروری یک از اعضاء گروه ترجمه کتاب با اعلام این مطلب افزود: رشد فزاینده مصرف و هزینه¬های حامل های انرژی، محدودیت منابع و آلودگی های محیط زیستی، بهبود عملکرد انرژی را به یکی از نیازهای مبرم جوامع و صنایع در راستای توسعه پایدار تبدیل نموده است.
وی گفت: یکی از ارکان مهم توسعه پایدار توجه به مدیریت بهینه مصرف حامل های انرژی در راستای حفظ محیط زیست می باشد. سیستم مدیریت انرژی یکی از بهترین ابزارها ی ایجاد ساختار نظام مند و رویکرد فرایندگرا به منظور پایش و بهبود مستمر عملکرد انرژی در سازمان ها می باشد که سازمان ISO استاندارد بین المللی ISO 50001 را معرفی نموده است، جدیدترین ویرایش این استاندارد در سال ۲۰۱۸ بازبینی و منتشر شد که با توجه به تعهد و خط مشی تعیین شده شرکت ایران خودرو خراسان در راستای توسعه پایدار و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بهبود عملکرد انرژی، اینجانب به همراه دو تن از همکاران و مهندسین شرکت آقایان احمد رضا عزیزی و کامیار عزیزیان این استاندارد را در قالب کتابچه ترجمه و با حمایت مهندس زاهدی فرد مدیر عامل ایران خودرو خراسان تعداد ۱۰۰۰ جلد از آن منتشر نمودیم.
وی در پایان اضافه کرد: امید است گامی هر چند کوچک در راستای ارتقاء رویکرد مناسب به حفظ منابع انرژی در ایران اسلامی عزیز برداشته باشیم.
لازم به ذکر است شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان پیشرو در این مقوله ویرایش۲۰۱۸ استاندارد ISO 50001 را پیاده سازی و اجرا نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran