تجدید میثاق بسیجیان شرکت ایران خودرو خراسان با شهدای دفاع مقدس

بسیجیان شرکت ایران خودرو خراسان به همراه امام جمعه شهر ملک آباد به مناسبت هفته بسیج، به غبار روبی مزار شهدای گمنام این شهر پرداختند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، پایگاه مقاومت بسیج ثامن الائمه علیه السلام شرکت ایران خودرو خراسان به مناسبت هفته بسیج با برگزاری برنامه های فرهنگی به گرامیداشت این هفته پرداخت.
در راستای منویات مقام معظم رهبری، نخستین روزهای هفته بسیج با اهمیت بخشی و ارزش گذاری به موضوع جهاد تبیین آغاز شد. جمعی از بسیجیان شرکت ایران خودرو خراسان با حضور در دفتر امام جمعه شهر ملک آباد جلسه ای با محوریت جهاد تبیین برگزار کردند.
در ادامه برنامه های این هفته تجدید میثاق و ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس توسط بسیجیان ایران خودرو خراسان به انجام رسید. حضور کارگران این شرکت بر مزار شهدای گمنام، راهی برای رسیدن به آرمانهای انقلاب و ادامه راه شهیدان در جهاد اقتصادی می باشد. این مراسم با مداحی ، نوحه خوانی و سپس شستشوی غبور شهدا با گلاب ناب همراه با نثار شاخه گل و ذکر فاتحه به پایان رسید. در این جلسه فرماندهی حوزه مقاومت بسیج دو کارگران و کارخانجات و جمعی از مسئولین شهر ملک آباد حضور داشتند.
روزهای پایانی هفته بسیج نیز ایران خودرو خراسان میزبان رضا چیتی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و موسایی دادستان نظامی استان خراسان رضوی بود که به مناسبت این هفته با حضور در این شرکت نشست صمیمی با مدیرعامل و مسئول بسیج این شرکت برگزار کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran