بیمه زنان خانه دار گامی در جهت تکریم خانواده

مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی استان به همراه تنی چند از مدیران و معاونان خود از خطوط تولید شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان؛ مهدی شفیعی مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی چهارشنبه ۲۱ تیرماه (۱۴۰۲) با حضور در ایران خودرو خراسان از خطوط تولید این شرکت بازدید و در نشستی مشترک با بیژن زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان به گفتگو در خصوص بهبود تعاملات پرداختند.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان در این نشست ضمن اشاره به افتخارات کسب شده در ایران خودرو خراسان گفت: طی سال های گذشته شرکت ایران خودرو خراسان در همه ابعاد مختلف ازجمله بخش های عملیاتی، فروش، فنی و استراتژی رشد داشته است. یکی از مهمترین موفقیت های این شرکت کسب ۲ تندیس مسوولیت پذیری اجتماعی که نشان از توجه این شرکت به حوزه ذینفعان داخلی خود بویژه کارکنان بوده است.
بیژن زاهدی فرد با بیان برخی از اقدامات شرکت ایران خودرو خراسان در حوزه کارکنان و خانواده بخش عمده حس تعلق و وفاداری کارکنان به سازمان را حاصل همراهی خانواده ها با کارکنان در قبال انجام وظایف کاری آنها عنوان کرد و این همراهی را نیز نتیجه توجه شرکت و کارفرما به خانواده کارکنان دانست.
زاهدی فرد ضمن تشکر از اهتمام ویژه همکاران تامین اجتماعی در رسیدگی به پرونده های مشاغل سخت و زیان آور ایران خودرو خراسان و از مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان خواست که به موارد مطروحه از سوی شرکت هرچه سریعتر رسیدگی شود.
مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت های انجام پذیرفته در این سازمان گفت: در حال حاضر بیش ۶ میلیون ۸۸۹هزار نفر در استان خراسان رضوی به نحوی با این سازمان در ارتباط هستند که این نشان از جایگاه و نقش خطیر این سازمان در تعامل و ارایه خدمات به همشهریان و هم استانی های خراسانی دارد.
مهدی شفیعی هدف سازمان تأمین اجتماعی را کاهش دغدغه تولیدکنندگان در حوزه تأمین آتیه کارکنانشان عنوان کرد و اظهار داشت: در اینگونه بازدیدها سعی داریم به نحو مقتضی در حوزه های مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی باری از دوش کارفرمایان برداریم تا آنها بتوانند با آسودگی به تولید بپردازند و شاهد تحقق شعار افزایش تولید و مهار تورم باشیم.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به اجرای طرح بیمه بانوان خانه دار این اقدام را یکی از جدیدترین اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در راستای سیاست های جوانی جمعیت و تکریم خانواده دانست و افزود: تمام بانوان خانه دار می توانند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی با پرداخت حق بیمه ناچیزی از مزایای بیمه بازنشستگی برخوردار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran