برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ایران خودرو خراسان

هفتمین دوره مسابقات قرآنی شرکت ایران خودرو خراسان با استقبال پرشور کارکنان و خانواده ایشان در محل شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، این مسابقات به همت واحد ارتباطات و امور بین الملل با هدف توسعه و تعمیق مفاهیم بلند قرآن و اهل بیت(علیهم السلام)، شناسایی ظرفیت های موجود در خانواده ها و ایجاد شور و نشاط مضاعف برای بخش مهمی از ذینفعان شرکت، در سه گروه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان به انجام رسید که به منظور افزایش مخاطبان و دربرگیری شرکت کنندگان، رقابت های فرزندان کارکنان با برنامه ریزی صورت گرفته در سطوح مختلف سنی برگزار شد.
هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ایران خودرو خراسان با استقبال بیش از دو برابری خانواده ها نسبت به دوره قبل همراه بود، در این دوره ۵۷۰ نفر در هفت رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان، تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه حضور داشتند که با برنامه ریزی صورت گرفته طی یک روز در محل شرکت برگزار شد.
در این دوره از مسابقات هفت داور آقا و هفت داور خانم از اساتید و چهره های برجسته قرآنی ملی و بین المللی کشور از جمله، استاد محمد جواد پناهی، استاد ابوالفضل چمنی و استاد مهدی شجاع حضور داشتند.
مسابقات قرآن کریم شرکت ایران خودرو خراسان از سال ۱۳۹۴ آغاز شد و پس از برگزاری شش دوره متوالی و وقفه کوتاه مدت به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال توانست به بهترین شکل ممکن هفتمین دوره خود را تجربه کند. خانواده قرانی ایران خودرو خراسان با پشتوانه برگزاری این مسابقات و کشف استعداد های برتر همواره توانسته در مسابقات قرآنی گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین مسابقات جامعه کار و تلاش استان و کشور نیز موفق ظاهر شود و عناوین برتر بسیاری را به خود اختصاص دهد./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran