برگزاري مراسم هفته پژوهش در دانشگاه فردوسي

به مناسبت هفته پژوهش دانشكده مهندسي دانشگاه فردوسي با دعوت از ايران خودرو خراسان همايشي با حضور دانشحويان مهندسي برگزار كرد.
اين همايش در راستاي ارتباط صنعت و دانشگاه و همكاري هاي نزديك ايران خودرو خراسان و دانشگاه فردوسي برپاشد  كه از مدتي پيش با انعقاد تفاهم نامه اغاز شده است.
در اين همايش ابتدا مهندس حسيني مسوول پژوهش و برنامه ريزي منابع انساني ايران خودرو خراسان در سخناني جامع و كامل شركت ايران خودرو خراسان را براي حضار معرفي نمود و از ارتباط با دانشگاه و فعاليت هاي انجام شده سخن گفت.
سپس مهندس زروندي مدير واحد مهندسي ايران خودرو خراسان روند فعاليت هاي كمي و كيفي  توليدي شركت ايران خودرو خراسان را تشريح نمود.
در ادامه همايش كه به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد مهندس زروندي و مهندس رستم زادگان به سوالات دانشجويان حاضر در همايش كه در زمينه هاي مختلف از جمله نحوه همكاري، پايان نامه هاي دانشجويي، كاراموزي، توليد قطعات ابداعي خودرو و… پاسخ گفتند.
لازم به ذكر است پروژه ساخت خودروي دانشجويي فرمول يك با حمايت مالي شركت ايران خودرو خراسان از سال گذشته در دانشكده مهندسي دانشگاه فردوسي اغاز شده و مراحل نهايي خود را طي مي كند. اين خودرو قرار است در تابستان سال اينده در مسابقات جهاني دانشجويي كه در كشور ايتاليا برگزار مي شود شركت كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran