بازدید مدیریت مسوولیت پذیری اجتماعی ایران خودرو از سایت خراسان

در راستای پیاده سازی ساختار مسولیت پذیری اجتماعی در سطح شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو، مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی ایران خودرو از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید به عمل آوردند. 
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، در نشستی که با حضور مهندس زاهدی فرد، مدیریت عامل ایران خودرو خراسان و سرکار خانم دکتر رضایی، مدیریت مسولیت پذیری اجتماعی ایران خودرو و مدیران واحدهای منابع انسانی و ارتباطات و امور بین الملل سایت خراسان برگزار شد ، اقدامات گروه صنعتی ایران خودرو درایفای مسوولیت های اجتماعی در سطح جامعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست مدیریت عامل شرکت ایران خودرو خراسان، اقدامات و فعالیت های انجام شده شرکت تحت مدیریتش در حوزه های مختلف اعم از محیط زیست و جامعه را تشریح کرد و از تصویب ساختار مسولیت های اجتماعی در شرکت ایران خودرو خراسان خبر داد.
مهندس زاهدی فرد در ادامه ایجاد اشتغال در روستاهای محیط پیرامونی و حذف آمار بیکاری در این مناطق، راه اندازی تصفیه خانه پیشرفته پساب صنعتی، کاهش و کنترل مصرف آب در تولید خودرو و فضای سبز، کمک به موسسات آموزشی و علمی روستاهای پیرامونی، اهدای کمک های مختلف به موسسات خیریه و نیازمندان و هم چنین اقدامات مهم انجام شده در حوزه کارکنان را از مهمترین فعالیت های شرکت ایران خودرو خراسان در راستای ایفای مسولیت های اجتماعی اش برشمرد.    
در ادامه مدیریت مسولیت پذیری اجتماعی ایران خودرو با اشاره به اهمیت مسولیت پذیری اجتماعی در سازمان ها و شرکت های بین المللی اظهار داشت: در حال حاضر شرکت ها سازمان های بزرگ و مهم جهان ، مسوولیت پذیری اجتماعی را جزء برنامه های الزامی خود تعریف نموده و آن را در اهداف و برنامه های استراتژیک خود لحاظ نموده اند.
دکتر رضایی از فعالیت های مهم و تاثیر گذار شرکت ایران خودرو خراسان در این حوزه قدردانی کرد و اظهار داشت: با توجه به این که مد نظر است ساختاری مدون و نظام مند از مسوولیت پذیری اجتماعی در سطح شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو پیاده سازی و اجرایی شود، شرکت ایران خودرو خراسان به واسطه اقدامات تاثیرگذارش به عنوان شرکت نمونه در این حوزه انتخاب شده است.
وی افزود: با توجه به دستور تنظیم ساختار مسوولیت پذیری اجتماعی در شرکت ایران خودرو خراسان توسط مهندس زاهدی فرد، به زودی در دیگر شرکت های گروه نیز این ساختار نهایی خواهد شد تا از این پس اقدامات انجام شده در شرکت های گروه دراین حوزه با وحدت رویه و نظام مند صورت گیرد. درپایان این نشست نیز میهمانان از سالن های تولیدی بدنه سازی، رنگ و مونتاژ و هم چنین سایت نگهداری پرورش آهوی ایرانی در شرکت ایران خودرو خراسان بازدید به عمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran