بازدید از سرویس های ناوگان حمل ونقل پرسنل ایران خودرو خراسان

در راستای افزایش سطح ایمنی ناوگان حمل و نقل شرکت ایران خودرو خراسان، بازدید از تمام سرویس ها، با حضور فرمانده پلیس راه امام تقی انجام پذیرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: در راستای افزایش سطح ایمنی سرویس های ناوگان حمل و نقل شرکت ایران خودرو خراسان در تاریخ ۲۱ تیرماه با حضور سرهنگ “رضایی” رئیس پلیس راه امام تقی، توسط تیمی متشکل از کارکنان قسمت ترابری و ایمنی و آتش نشانی از تمام اتوبوس ها بازدید ایمنی به عمل آمد.
در این بازدید مواردی چون: لاستیک ، کمربند ایمنی، چراغ ، صندلی ها، شیشه، لوازم ایمنی شامل: جعبه کمک های اولیه، کپسول های اطفاء حریق و کولر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و کمبودها به اطلاع رانندگان رسید و برای اصلاح و رفع نقایص موارد، مهلت تعین گردید.
در پایان این بازدید، کلاس توجیهی ایمنی و موارد مرتبط، با حضور مدیران واحد ایمنی و بهداشت، مدیر منابع انسانی و مدیر عامل تعاونی فنی و مهندسی کارکنان ایران خودرو خراسان توسط سرهنگ “رضایی ” برای کلیه رانندگان برگزار گردید.
رضایی در این کلاس ۲ ساعته علاوه بر بیان تدریس مسائل ایمنی یادآور شد : مسیرهای مشهد و نیشابور که به شرکت ایران خودرو خراسان منتهی می شود جاده هایی است که در فصول مختلف خطرات خاص خود را دارد مخصوصا در ۶ ماهه دوم که باید مد نظر رانندگان قرار گیرد و با احتیاط کامل رانندگی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran