ایران خودرو خراسان پرچم دار مباحث فرهنگی در جامعه کارگری استان

مدیرکل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در آیین تجلیل از برگزیدگان هفتمین دوره مسابقات قرآن ایران خودرو خراسان عنوان کرد
ایران خودرو خراسان پرچم دار مباحث فرهنگی در جامعه کارگری استان
آیین تجلیل از برگزیدگان هفتمین دوره مسابقات قرآنی شرکت ایران خودرو خراسان با حضور مدیرکل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرعامل و جمع زیادی از مدیران این شرکت در محل سالن تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به انجام رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، مدیرکل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی در این مراسم شرکت ایران خودرو خراسان را جزو معدود شرکت های بزرگ استان عنوان کرد که علاوه بر تولید، دغدغه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در حوزه کارگران و خانواده های ایشان را دارد و گفت: همواره این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی جزو پیشگامان در استان بوده و حتی در بازه ای که توجه به ورزش کارگری در استان کم شده بود این شرکت با برگزاری مسابقات و حمایت از ورزش کارگری رونق را به این حوزه باز گرداند.
محمد امین بابایی در انتها با اشاره به برگزاری پرشور هفتمین دوره مسابقات قرآنی عنوان کرد: به یاد نمی آورم که واحد تولیدی در استان توانسته باشد هفت دوره با این کیفیت و استقبال مسابقات قرآنی را برگزار کرده باشد که این نشان میدهد شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان پرچم دار مباحث فرهنگی در جامعه کارگری در استان اقدامات شایسته ای را به انجام می رساند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در این مراسم ضمن تشکر از استقبال پرشور کارکنان و خانواده ایشان گفت: خوشبختانه این دوره با استقبال دو برابری نسبت به دوره قبل همراه بود در همین راستا با توجه به نگاه ویژه به مقوله قرآن و اهل بیت در سال آینده سعی خواهیم کرد با تمهیدات ویژه شرایط بهتری را برای برگزاری این مسابقات در نظر بگیریم.
بیژن زاهدی فرد افزود: خرسندیم که به برکت قرآن، انقلاب، صداقت و شفافیت خانواده بزرگ ایران خودرو خراسان در جایزه تعالی منابع انسانی که توسط انجمن تعالی منابع انسانی برگزار می شود تندیس سه ستاره سیمین را دریافت نمود.
هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت ایران خودرو خراسان با حضور ۵۷۰ نفر در سطوح همکاران، همسران و فرزندان در هفت رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان، تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به انجام رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran