ایران خودرو خراسان ؛ آئینه ایران

ایران خودرو خراسان میزبان بیش از هزار و سیصد دانش آموز عشایر سراسر کشور شد.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان ؛ این شرکت در هفته پایانی تیرماه سال جاری (۱۴۰۲) طی دو مرحله میزبان بیش از هزار و سیصد دانش آموز دختر و پسر عشایر سراسر ایران شد.

این برنامه که در قالب اردوهای ملی راهیان پیشرفت انجام شد، در مرحله نخست، بیش از ۶۰۰ دانش آموز پسر با حضور در ایران خودرو خراسان از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند و با فرایند تولید خودرو آشنا شدند.

در این بازدید یک روزه، دانش آموزان هریک از ایلات عشایر ۲۵ استان کشور با لباس محلی در سالن های تولیدی ایران خودرو خراسان حضور یافتند و با برخی از توانمندی های صنعت خودرو کشور آشنا شدند.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور در خصوص برگزاری این رویداد گفت: امسال و در بیست و دومین اردوی ملی دانش آموزی عشایر کشور علاوه بر رویکردهای تفریحی و آموزشی بدنبال اهداف دیگری از جمله ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان عشایر هستیم.

علی تیرگیرمال خلیفه ضمن تشکر از میزبانی خوب ایران خودرو خراسان افزود: با توجه به مشکلات و مشقاتی که بدلیل شیوه زندگی عشایری بر سر راه آموزش و تحصیل فرزندان آنها وجود دارد، تمام تلاش مان را در جهت مرتفع نمودن این مشکلات به کار خواهیم بست. که نمونه آن همین اقدام جدید در برگزاری اردوهای دانش آموزی و بازدید از صنایع مختلف است که باعث ایجاد روحیه و انگیزه در دانش آموزان عشایر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran