ایجاد زیر ساخت های فراتر از استاندارد در حوزه حفاظت از محیط زیست

رییس جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشهد در بازدید از شرکت ایران خودرو خراسان از اقدامات این شرکت در راستای حفاظت از محیط زیست تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، هادی موسی پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشهد روز یک شنبه ۶ آذر(۱۴۰۱) ضمن بازدید از خط تولید شرکت ایران خودرو و آشنایی با آخرین دستاورد های این شرکت، از زیر ساخت های زیست محیطی این شرکت نیز بازدید به عمل آورد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست مشهد در پایان بازدید و در نشست مشترکی با مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان ضمن تقدیر از فعالیت های این شرکت در حوزه حفاظت از محیط زیست گفت: زیر ساخت های بسیار مناسبی در حوزه کنترل آلودگی هوا، تصفیه آب، مدیریت پسماند و گسترش فضای سبز در شرکت ایران خودرو خراسان ایجاد شده و این شرکت توانسته در شاخص های محیط زیست و برنامه های عملیاتی انتظارات سازمان محیط زیست را برآورده سازد.
وی اقدامات شرکت در جهت جلوگیری از ورود گازهای آلاینده به هوا را موثر و کاربردی دانست و در ارتباط با توسعه فضای سبز افزود: ۱۱۰ هکتار فضای سبز در محیط شرکت به وجود آمده که این مقدار از میزان استاندارد فراتر است.
هادی موسی پور با اشاره به توجه خاص و دغدغه مندی مدیرعامل و کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان به موضوعات محیط زیست عنوان کرد: بهترین و موثر ترین عامل در جهت حفظ و نگهداشت محیط زیست، فرهنگ سازی در این حوزه است که این شرکت توانسته علاوه بر محیط کار در محیط زندگی کارکنان خود نیز با اجرای طرح های بهینه سازی مصرف انرژی، فرهنگ حفاظت از محیط زیست را پیاده سازی کند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان حفاظت از محیط زیست را یک وظیفه برای هر انسانی عنوان کرد و گفت: باید در راستای افزایش توجه مردم به مقوله حفاظت از محیط زیست استراتژی مدونی طراحی شود تا با فرهنگ سازی از سنین کودکی توجه به محیط زیست در جامعه نهادینه شود.
بیژن زاهدی فرد در ادامه در ارتباط با برنامه های آینده شرکت در راستای توسعه زیر ساخت های زیست محیطی عنوان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی شرکت در تلاش هستیم با استفاده از توربین های بادی و سلول های خورشیدی شرایط استفاده از منابع طبیعی تجدید پذیر را فراهم سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran