اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه در ایران خودرو خراسان

با حضور مدیران، معاونان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای شهید منتظری مشهد در سایت خراسان، همکاری صنعتی و دانشگاهی این دو سازمان آغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، در نشستی که بدین منظور برگزار شد، پس از سخنان مهندس خاتمی مدیریت منابع انسانی ایران خودرو خراسان در خصوص اهمیت ارتباطات صنعت و دانشگاه، معاونت علمی پژوهشی دانشگاه شهید منتظری از حضور آن تیم دانشگاهی در سایت خراسان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: ما به دنبال تبدیل علم به فناوری و نهایتا صنعت هستیم و می خواهیم این بازدید ثمرات مثبتی برای دو طرف داشته باشد.
آقای اسکندری به موضوعات تخصصی در همکاری فی مابین اشاره کرد و مواردی از قبیل مکانیک خودرو، برق الکترونیک، متالوژی، تأسیسات، عمران، معماری، نرم افزار، حسابداری و موارد آموزشی و کنفرانس های مشترک را از مهمترین موضوعات مورد همکاری دو طرف دانست.
درپایان این نشست مقرر شد کارگروه های تخصصی برای هر یک از موضوعات تشکیل شده تا به طور جداگانه همکاری فی ما بین را به صورت تخصصی دنبال نمایند.  در ادامه میهمانان از سالن های تولیدی شرکت بازدید بعمل آوردند. گفتنی است در سال گذشته بیش از یکصد نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه شهید منتظری در شرکت ایران خودرو خراسان جذب و مشغول به کار شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran