امضای تفاهم نامه شرکت ایران خودرو خراسان با آتش نشانی

شرکت ایران خودرو خراسان به منظور تسهیم دانش و افزایش مهارت، تفاهم نامه مشترکی در زمینه آموزش با سازمان آتش نشانی شهر مشهد به امضا رساند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، مدیرعامل و جمعی از مسئولان سازمان آتش نشانی شهر مشهد با حضور در شرکت ایران خودرو خراسان ضمن بازدید از زیرساخت های این شرکت در حوزه ایمنی و اطفا حریق در نشستی با مدیرعامل این شرکت تفاهم نامه مشترکی در زمینه آموزش به امضا رساندند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر مشهد در ابتدا با اشاره به اقدامات موثر ایران خودرو خراسان در راستای افزایش سطح ایمنی در محیط کار ضمن تشکر از توجه ویژه مدیرعامل این شرکت به مقوله ایمنی گفت: زیرساخت ها و تجهیزات بسیار مناسبی در این شرکت وجود دارد و امروز شاهد آمادگی بالای کارکنان آتش نشانی این شرکت بودم و با توجه به موقعیت جغرافیایی این شرکت، اگر روزی شاهد اتفاق ناگواری در محیط پیرامونی باشیم می توان از توان بالای این شرکت نیز بهره کافی را برد.
آتش پاد دوم حمیدرضا کافی نیا در ادامه با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک بین دو سازمان این اتفاق را بسیار موثر دانست و عنوان کرد: آتش نشانی همواره در حوزه آموزش و افزایش مهارت کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در کنار آنها خواهد بود و خرسندیم که از این راه میتوانیم در راستای ارتقای صنعت در جامعه نیز نقش موثری ایفا کنیم.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با تاکید بر اهمیت ایمنی در محیط کار گفت: همواره سعی بر این داشتیم زیرساخت های ایمنی را در شرکت توسعه دهیم و هیچ زمان سقف بودجه ای برای ایمنی و آموزش در سازمان نداشته ایم.
بیژن زاهدی فرد در ادامه در ارتباط با توسعه روابط بین دو سازمان عنوان کرد: امید است با امضای این تفاهم نامه و تلاش همکارانم شاهد افزایش مهارت و دریافت به روز ترین گواهی نامه های بین المللی در حوزه ایمنی و آتش نشانی باشیم.
وی در انتها با اشاره به کسب عنوان کمیته برتر حفاظت فنی و بهداشت کار کشور توسط شرکت ایران خودرو خراسان، خاطر نشان کرد: آموزش ایمنی و آتش نشانی در سطوح میانی سازمان و عضویت کارکنان به عنوان آتش نشانان افتخاری و تشکیل ماهانه جلسات HSE در شرکت و بررسی تمام امور مربوط به ایمنی از مهم ترین اقدامات برای دست یابی به محیط کار ایمن بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran