افزایش ۴۰۰ درصدی تولید محتوا نسبت به سال گذشته

با تولید ۱۰۰ خبر در سه ماه اول امسال رشد ۴۰۰ درصدی نسبت به همین بازه در سال گذشته به ثبت رساندیم.
علی حجری مسؤول بخش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان ضمن اعلام این خبر افزود: در سه ماهه ابتدایی سال جاری توانستیم در تولید محتوی خبری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰۰ درصد رشد داشته باشیم. اتخاذ استراتژی ارتباط دوسویه و سازنده با رسانه، تدوین مدل روابط عمومی، تعامل با روابط عمومی نهادهای استانداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و … از جمله عواملی است که باعث این افزایش شده است.
وی افزود: در این راستا حضور خبرنگاران روابط عمومی در واحد های سازمان و رصد دقیق فعالیت ها و همکاری مدیران و مسوولان شرکت، پوشش خبری و اطلاع رسانی فعالیتهای معین اقتصادی، ارتباط و تعامل با روزنامه های شهرآرا، خراسان، قدس، جام جم، کار و کارگر، اقتصاد مردم، اعتدال، همشهری و خبرگزاری های ایرنا، ایسنا، ایلنا، برنا، خبرنگاران جوان، صدا و سیما و دعوت از خبرنگاران رسانه ها و حضور آنان در رویدادهای شرکت و ارائه تلاش ها و کوشش های کارکنان شرکت به خارج سازمان، در افزایش تولید اخبار تاثیر گذار بوده است.
حجری در ادامه گفت: بدون شك ارتباط مستمر و موثر روابط عمومی با اصحاب رسانه، يكي از مهم ترين ملاك هاي ارزيابي عملكرد آنان به شمار مي رود که سعی داریم این رابطه را با افتتاح دفتر ارتباطات و رسانه بیش از پیش ارتقاء دهیم.
حجری افزود: روابط عمومي ها بايد با ابزار هاي نوين اطلاع رساني به خوبي آشنا باشند، امروزه با تغيير ابزارهاي زندگي و افزايش سرعت در كارها، ذهن انسان ها نيز به سرعت اخبار و اطلاعات را دريافت كرده و به دنبال كوتاه ترين راه براي رسيدن به مطلب مورد نظر است، بنابراين بايد علاوه بر استفاده از شبكه هاي مجازي، سعي در نوشتن اخبار به صورت كوتاه و چكيده باشد.
وی در پایان گفت: ابتدای سال جاری با همکاری واحد مهندسی سازمان و سیستمها مدل علمی روابط عمومی ایران خودرو خراسان با الگوبرداری از مدل تعالی روابط عمومی و چرخه دمینگ( بهبود مستمر) نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran