ادای احترام کارکنان ایران خودرو خراسان به شهدای گمنام

مقارن با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت، با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ملک آباد به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، همانند سنوات گذشته، هم زمان با هفته دفاع مقدس، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ملک آباد، با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در این مراسم، مسئولیت پذیری در جامعه را یکی از عوامل مهم در رسیدن به موفقیت عنوان کرد و گفت: اگر هر فرد در جامعه مسئولیت پذیر باشد و وظایف خود را به درستی انجام دهد جامعه را به سمت موفقیت سوق می دهد.
زاهدی فرد در ادامه، شهدا را بهترین الگوی مسئولیت پذیری در جامعه دانست و افزود: شهدا نمونه بارز مسئولیت پذیری در جامعه هستند و باید در مسیر پیشرفت کشور هر شخصی در هر پست و مقامی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهد.
شایان ذکر است در این مراسم پس از مدیحه سرایی اهل بیت توسط یکی از کارکنان، با گلاب ناب محمدی مزار دو شهید گمنام شستشو گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran