آغاز فرآیند تحویل خودرو هایما ۷X به مشتریان

شرکت ایران خودرو خراسان تحویل اولین مرحله خودرو هایما ۷X را به دو صورت حضوری و غیرحضوری به مشتریان آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، در راستای اهداف گروه صنعتی به منظور توسعه محصولات و با هدف افزایش رضایت مشتریان، پس از دریافت تاییدیه های نهایی و قیمت گذاری توسط شورای رقابت، تحویل اولین مرحله خودرو هایما ۷X به مشتریان آغاز شد.
شرکت ایران خودرو خراسان با ایجاد زیر ساخت های مناسب، توانست در بازه زمانی ۷روزه بیش از ۱۰۰ دستگاه از این محصول را به دوصورت حضوری و غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار دهد.
خودروی هایما ۷X به عنوان اولین خودروی ۷نفره گروه صنعتی در کلاس MPV در سایت خراسان با ۲۰درصد ظرفیت داخلی سازی به تولید رسیده است.
این محصول یکی از ایمن ترین خودروهای موجود در بازار ایران است و موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف چین CNCAP شد است؛ از سایر ویژگی های این خودرو میتوان به، دارا بودن شش کیسه ایمنی هوا، سیستم هشدار یادآور حضور کودک در خودرو، دوربین دید ۳۶۰ درجه، دوربین نظارت بر سرنشینان داخل خودرو، قابلیت فرمان پذیری صوتی برای سرنشینان جلو، درب صندوق عقب برقی، سیستم رانندگی خودران، سیستم کمکی پارک و علاوه بر دارا بودن ۱۲ رادار در اطراف خودرو، دارای سیستم کروز کنترل تطبیقی بوده که بین سرعت های ۳۰ تا ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت عمل می کند و به صورت دائم جاده و مسیر پیش رو را پایش کرده و سرعت خودرو را بر مبنای فاصله از خودروی مقابل تنظیم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran