نام گذاری مجموعه تولید خودوری سواری شرکت ایران خودرو خراسان به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی

مجموعه تولید خودروی سواری شرکت ایران خودرو خراسان مقارن با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به نام آن شهید بزرگوار نام گذاری شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان : مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد. در این آیین که با حضور تعدادی از مسوولان استانی و منطقه ای برگزار شد مجموعه تولید خودروی سواری این شرکت به مساحت ۵۰ هکتار که شامل چهار سالن تولیدی : بدنه سازی ، رنگ ، مونتاژ و تکمیل کاری است به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شد.
این نکوداشت با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز و در ادامه مراسم ذکر مصیبتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) انجام و سخنرانان به بیان ویژگی های سردار حاج قاسم سلیمانی پرداختند..
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در این مراسم با اشاره به جایگاه والای شهدا و به خصوص نقش پررنگ شهید سلیمانی در به ثمر رسیدن آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت : شهادت سردار دلها، انقلاب و همبستگی بزرگی در جامعه ما به وجود آورد و رسالت ادامه این مسیر را به عنوان تکلیف برای ما به یادگار گذاشتند.
بیژن زاهدی فرد نام گذاری سایت تولیدی ایران خودرو خراسان به نام سردار حاج قاسم سلیمانی را برکتی برای تمام مجموعه دانست و افزود : وقتی مکانی به نام یک شهید مزین می شود امنیت و برکت را با خود به آن مکان می آورد و من بسیار خرسندم از اینکه این سایت تولیدی به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی نیز در این مراسم شهید سلیمانی را فردی با تقوا دانست و گفت : سپهبد سلیمانی تنها فرمانده ای بود که حتی پس از پایان جنگ پوتین از پا در نیاورد و همیشه به دنبال ایجاد امنیت و حفاظت از جان مردم بود.
حجت الاسلام حسین معصومی ادامه داد : کارکنان زحمت کش ایران خودرو خراسان نیز امروز با تولید محصولات با کیفیت تر در جهت رضایت مردم ادامه دهنده راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.
حجت الاسلام معصومی نام گذاری سایت تولیدی ایران خودرو خراسان به نام سردار سلیمانی را اتفاقی مبارک خواند و گفت : این نام گذاری اثر روحی بسیار خوبی برای تمام کارکنان این مجموعه دارد و من از مسئولان ایران خودرو خراسان بابت این حرکت زیبا تشکر می کنم.
امام جمعه شهر ملک آباد و بخش احمد آباد نیز در این مراسم گفت : اخلاص و صداقت سردار سلیمانی او را جاودانه کرد و همان طور که مقام معظم رهبری در ارتباط با شهید فرمودند؛ سردار از دیده شدن فرار می کرد اما امروز تمام جهان او را می بینند.
حجت الاسلام فرمانبر ضمن تشکر از مسئولان ایران خودرو خراسان بابت این نام گذاری افزود : این نام گذاری باعث آن می شود تا همیشه فداکاری های سردار، در دل ما و همه کارکنان ایران خودرو خراسان باقی بماند.
در پایان مراسم نیز میثاق نامه ی کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان با شهید سلیمانی امضاء و از لوح یادبود مراسم رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran