تجلیل از ایران خودرو خراسان در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات مهارت در ۲ رشته مکاترونیک و فناوری‌های وب به میزبانی مشهدمقدس برگزار و از ایران خودرو خراسان به عنوان حامی آموزش های فنی و حرفه ای استان خراسان تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان : در آیین پایانی این مسابقات از بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان به دلیل تلاش های ایشان در برگزاری مسابقات مهارت و سایر حمایت های شرکت ایران خودرو خراسان از ارتقاء سطح مهارتی جوانان و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در سطح استان تقدیر شد.
در لوح تقدیری که از سوی غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور به بیژن زاهدی فرد اهدا شد آمده است: حمایت های شما از برگزاری این گونه برنامه ها بیانگر بینشی والا نسبت به جایگاه مهارت آموزی در توسعه همه جانبه کشور است لذا بدینوسیله از تلاش های جنابعالی تقدیر می نمایم.
گفتنی است برگزاری مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت برای نخستین بار برای ۳۲رشته در بین ۱۳منطقه و استان کشور توزیع شده بود که مسابقات دو رشته ذکر شده به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد. برندگان این مسابقات، به مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۲۲ به میزبانی چین برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran