ارتقا سطح کیفی خودرو ها تاثیر مستقیم در کاهش جرایم دارد

نمایشگاه خودرو مشهد

معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از غرفه ایران خودرو بازدید کرد.

سید امیر مرتضوی در این بازدید ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای بزرگترین خودروسازی خاور میانه در استودیو واحد ارتباطات و امور بین‌الملل ایران خودرو خراسان حضور یافت و به گفتگو زنده تصویری پرداخت.

معاون امور اجتماعی دادگستری خراسان رضوی در این گفتگو برگزاری نمایشگاه خودرو را فرصتی مناسب برای تحقق شعار سال خاطر نشان کرد و گفت: نمایشگاه فرصت مناسبی جهت آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت خودرو می باشد و خودرو سازان میتوانند تجربیات موفق خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

مرتضوی با اشاره به واردات برخی از قطعات خودرو از خارج از کشور توسط خودرو سازان داخلی افزود: شرکت های دانش بنیان می توانند با حضور در این نمایشگاه با آخرین دستاوردهای روز دنیا آشنا شده و به کمک دانش جوانان داخلی به بومی سازی این محصولات بپردازند.

مرتضوی با تاکید بر ارتقا سطح کیفی محصولات خودروسازان داخلی عنوان کرد: دستاوردهای جدید خودرو سازی در زمینه کاهش تصادفات و افزایش سیستم امنیتی، می تواند تاثیر مستقیم در کاهش پرونده های جرائم دادگستری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran