برگزاری مسابقات مهارتی و نشاط درهنرستان شهید امینی

شرکت ایران خودرو در راستای مسوولیت های اجتماعی خود یک دوره مسابقات مهارتی جوشکاری و برنامه نشاط در هنرستان شهید امینی بخش احمد آباد  برگزار کرد.  
به گزارش روابط عمومی ایران خودروخراسان، در مسابقه مهارتی جوشکاری که با داوری کارشناسان قسمت آموزش واحد منابع انسانی  درهنرستان شبانه روزی شهید امینی برگزار شد ، تعداد ۲۴ نفر از آموزان حضور داشتند که در پایان  به سه نفر برتر مسابقات کارت هدیه و لوح تقدیر اهدا گردید. همچنین به سایر شرکت کنندگان دراین مسابقه هدیه ای جهت قدردانی تقدیم شد.
هم زمان با این برنامه ، یک دوره مسابقات تفریحی ورزشی در غالب برنامه های شادی و نشاط توسط همکاران واحد ارتباطات برای دانش آموزان این هنرستان اجرا شد که در پایان به ده نفراز برندگان این مسابقات هدیه ای اهدا شد. در پایان این مراسم  با حضور اورگنجی معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش بخش احمدآباد  از دانش آموزان برتر مقاطع تحصیلی هر رشته نیز تجلیل شد  و از طرف شرکت ایران خودرو خراسان تعدادی  وسایل ورزشی از جمله توپ فوتبال، والیبال ، راکت تنیس و… به این هنرستان اهدا شد.
لازم به ذکر است ، این اقدامات در راستای ایفای وظایف اجتماعی ایران  خودرو خراسان به محیط آموزشی پیرامونی صورت می گیرد. قبل از این نیز تعدادی رایانه و کتاب آموزشی به مدارس بخش احمد آباد اهدا شده بود. مدرسه شهید  در روستای امام تقی در فاصله ۱۰ کیلومتری ایران خودرو خراسان واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran