کسب تندیس سیمین در یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران

شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان تنها شرکت خودروسازی کشور در یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سال ۱۳۹۹، موفق به دریافت رتبه یک سطح تندیس سیمین شد .
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ آیین پایانی یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری در سالن همایش های رازی تهران برگزار و شرکت ایران خودرو خراسان موفق به دریافت تندیس سیمین این دوره از جایزه شد.
مهندس زاهدی فرد مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان، همسویی شرکت با استانداردهای مالی روز دنیا را هدف از حضور در جایزه ملی مدیریت مالی ایران دانست و افزود: بهبود بهره وری، ارتقاء زیرساخت ها، شفافیت و سلامت اداری در حوزه مالی در جهت تحقق اهداف سازمان و برنامه های ابلاغی گروه صنعتی ایران خودرو از مهمترین راهبردهای مدیریت مالی و اقتصادی شرکت ایران خودرو خراسان است که کسب اینگونه موفقیت ها نشان از دستیابی به اهداف مشخص شده دارد.
محمود پردره مدیر مالی و اقتصادی شرکت نیز در این خصوص گفت : شرکت ایران خودرو خراسان در حالی موفق به کسب رتبه یک سطح تندیس سیمین در این دوره شده است که سومین سال حضور خود در جایزه ملی را تجربه نموده است، وی کسب این رتبه را نشان از کیفیت کار گروهی و سیستمی شرکت دانست که باعث گردیده شرایط لازم برای حضور در این ارزیابی فراهم گردد.
گفتنی است؛ جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی های خبرگان مالی در کشور با نظارت مستقیم وزارت اقتصاد و دارایی برگزار و جوایزی در سطوح تندیس (شامل زرین، سیمین و بلورین)، تقدیرنامه (شامل سه ستاره، دو ستاره و تک ستاره) و گواهینامه ارائه می نماید. از سال ۱۳۹۷ تاکنون، شرکت ایران خودرو خراسان طی سه سال پیاپی در فرایند جایزه ملی حضور یافته که ما حصل آن، اخذ تندیس بلورین در نهمین دوره جایزه و تندیس سیمین در دوره های دهم و یازدهم بوده است، با این تفاوت که در دوره یازدهم با کسب بیشترین امتیاز ممکن، حائز رتبه یک سطح تندیس و پنجمین شرکت برتر در سطح کشور شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

EnglishIran