تقدیر از کارگران وگروه کارهای نمونه ایران خودروخراسان

آیین اختتامیه اولین جشنواره تقدیر از کارگران و گروه کارهای برتر شرکت ایران خودرو خراسان با حضور معاون اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان ؛ همزمان با آغاز دهه فجر و چهل و دومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی، آیین پایانی اولین جشنواره تقدیر از کارگران و گروه کارهای برتر شرکت ایران خودرو خراسان با حضور عطا متین فر مدیر روابط کار اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی ، بیژن زاهدی فرد مدیرعامل و تعدادی از مدیران ، کارگران و نمایندگان گروه کارهای نمونه در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.
عطا متین فر مدیر روابط کار اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان برگزاری اینگونه برنامه ها را ابتکاری ارزنده دانست و گفت: با توجه به محدودیت هایی از نظر کمی در معرفی کارگران نمونه در جشنواره استانی داریم برگزاری اینگونه جشنواره ها باعث ایجاد انگیزه در کارکنان می شود که انتفاع آن در نهایت به خود شرکت برمی گردد و امیدواریم این جشنواره در سال های بعد نیز برگزار شود.
بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان طی سخنانی نیروی انسانی را سرمایه اصلی یک شرکت دانست و اظهار داشت: ایران خودرو خراسان نه یک شرکت صنعتی بلکه یک مرکز آموزشی است . ما در این شرکت همه تمهیدات لازم را پیش بینی کرده ایم که کارکنان ما در حین کار آموزش های لازم را هم ببینند، بدانند و فکر کنند و برای پیشرفت و تعالی خود تلاش کنند.
به گفته مجید خاتمی مدیر منابع انسانی شرکت ایران خودرو خراسان در اولین جشنواره تقدیر از کارگران و گروه کارهای نمونه ایران خودرو خراسان یکصد و بیست و پنج نفر در قالب ۳۷ گروه کار و ۱۳کارگر نمونه حضور داشتند. پس از ارزیابی و کارشناسی های صورت پذیرفته، ۲نفر به عنوان کارگر نمونه و ۵گروه کار به عنوان گروه کار نمونه شرکت ایران خودرو خراسان انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

EnglishIran