تجلیل از کارکنان واحد مالی و اقتصادی

همزمان با ۱۵آذر و روز حسابدار همکاران واحد امور مالی و اقتصادی شرکت ایران خودرو خراسان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ بیژن زاهدی فرد مدیرعامل شرکت به همراه مدیران واحدهای ارتباطات و منابع انسانی در دفتر مدیر واحد امور مالی و اقتصادی حضور یافتند و روز ملی حسابدار را به وی و همکارانشان تبریک گفتند.
در این مراسم مدیرعامل ایران خودرو خراسان با اشاره به آموزه های دینی از اهمیت و حساسیت حسابرسی و حسابداری در امور جاری روزانه گفت. وی لازمه کار حسابداری را مسوولیت پذیری دانست و افزود: اهمیت کار حسابداری و مالی به گونه ای است که می تواند یک فرآیند را قطع و یا بر ادامه یک روند، صحه گذاری نماید.
مهندس زاهدی فرد کسب تندیس های بلورین و سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران طی دو سال گذشته و ارایه صورت های مالی بر اساس استاندارد جهانی را نشانه هایی از شفافیت مالی شرکت ایران خودرو خراسان دانست و افزود: با توجه به فشارهای اقتصادی و تغییر مداوم قوانین و مقررات، حرفه حسابداری کار بسیار سختی است اما با وجود نیروهای متخصصی چون شما فعالیت واحد مالی و اقتصادی مورد قبول ماست و امیدواریم در آینده نیز همین روند را شاهد باشیم.
محمود پردره مدیر واحد مالی و اقتصادی، ضمن تشکر از حضور مدیر عامل و سایر مدیران در واحد مالی و اقتصادی نقش و اهمیت شغل حسابداری در پیشرفت و موفقیت یک شرکت را غیر قابل انکار دانست و افزود: حسابداری از حرفه های حساسی است که نیاز مبرمی به دقت و تمرکز بالا دارد. لازمه پیشرفت در یک کسب و کار، وجود حسابداران قدر و کاردان است.
وی ضمن ستودن تلاش های مجدانه و زحمات بی دریغ همکاران خود در واحد مالی و اقتصادی گفت: حس مسؤولیت پذیری و تلاش همکاران واحد مالی و اقتصادی در کنار حمایت های مهندس زاهدی فرد باعث ارتقاء سطح کیفی این واحد و کسب افتخار در سال های گذشته برای شرکت گردید و قطعا این مسیر به همت این عزیزان دنبال خواهد شد در پایان این روز را به تمام همکارانم در واحد مالی و اقتصادی تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم سهم خود در اعتلای صنعت کشور را بیش از پیش ایفا نماییم.
در پایان مراسم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد ضمن تشکر از تمامی همکاران در واحد مالی و اقتصادی به چهار نفر از حسابداران این واحد لوح تقدیر اهداء و از عملکرد ایشان تجلیل شد.
گفتنی است شرکت ایران خودرو خراسان با رعایت استاندارد های جهانی در ارائه صورت های مالی توانست در سال ۹۷ تندیس بلورین و در سال ۹۸ تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب نماید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

EnglishIran