بازدید اعضای انجمن مدیریتی فرانگران نوین

جمعی از مدیران برند های معتبر کشور در قالب انجمن مدیریتی فرا نگران نوین از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان: مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره و جمعی از اعضاء انجمن مدیریتی فرانگران صبح امروز ۱۶ مهرماه از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید نمودند.
اعضاء این انجمن که از مدیران و اعضای هیأت مدیره شرکت های معتبر کشور واقع در استان خراسان رضوی می باشند در حاشیه این بازدید در جلسه ایی با حضور مهندس زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان شرکت نمودند.
در ابتدای این جلسه زاهدی فرد ضمن خوشامد گویی، به معرفی دستاورد های شرکت در سالیان اخیر پرداخت و گفت: ایران خودرو خراسان تنها سایت گروه صنعتی می باشد که تمام پروسه تولید خودرو از قبیل: بدنه سازی، رنگ و مونتاژ را دارد و یکی از چابک ترین شرکت های خودرو ساز کشور محسوب می شود.
وی با توجه به هدف انجمن فرانگران که ایجاد ارتباط صنعت و دانشگاه می باشد گفت: از سال ۹۶ به شکلی هدفمند با افتتاح دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه رابطه خود با جامعه دانشگاهیان را آغاز نمودیم و پروژه های متعددی را با کمک دانشگاه آغاز نموده ایم.
مدیر عامل ایران خودرو خراسان در ادامه ضمن اشاره به افتخارات این شرکت خاطر نشان کرد: این شرکت بر اساس استراتژی های ۵ ساله تعریف شده به پیش می رود و افتخاراتی که در عرصه های مختلف از جمله: محیط زیست، مالی، منابع انسانی، کیفیت محصول و برند برتر کسب نموده ایم حاصل عمل به استراتژی و تلاش بی شائبه همکاران بنده در این شرکت می باشد.
در ادامه سید احسان مصطفوی نژاد مدیر عامل انجمن فرانگران نوین و شرکت زعفران مصطفوی ضمن تشکر از زاهدی فرد و فراهم نمودن شرایط برای بازدید در خصوص انجمن فرانگران گفت: این انجمن با سابقه ۱۰ ساله دارای ۱۲۰ عضو رسمی و حدود ۱۸۰ برند از صنایع مختلف نظیر: صنایع غذایی، گردشگردی و هتلداری، خدمات فروشگاهی، انفورماتیک، خودرو و ساختمانی تشکیل شده است.
وی افزود: این انجمن با هدف رفع مشکلات و موانع تولید و صنایع، پیشبرد و توسعه فروش، ارتقاء مهارت های دولتی، کمک به اشتغال پایدار و ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه ایجاد شده است.
مصطفوی در خصوص بازدید خود از شرکت ایران خودرو خراسان گفت: دیدگاه من و تمامی اعضای انجمن قبل و بعد از بازدید بسیار متفاوت است. صنعت خودرو در دید عموم به گونه ای دیگر معرفی گردیده است که بازدید امروز ما را با مشکلات خودرو سازان آشنا کرد و از نزدیک شاید نظم حاکم در این مجموعه، استفاده از تجهیزات بروز دنیا و تلاش کارکنان ساعی این مجموعه بودیم که این عوامل در تغییر نگرش اعضای انجمن تاثیر بسزائی داشت.
در پایان این بازدید مصطفوی به نمایندگی از انجمن فرانگران نوین، تندیس و لوح تقدیر نفیسی به پاس زحمات مهندس زاهدی فرد در صنعت استان و ایجاد اشتغال پایدار تقدیم وی نمود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

EnglishIran