گزارش روز پایانی جشنواره ورزشی گروه صنعتی؛ جام هابما و مراسم اختتامیه

در چهارمین و آخرین روز از سومین جشنواره ورزشی گروه صنعتی، ادامه مسابقات در برخی از رشته های باقیمانده پی گیری و بعد از آن نیز مراسم اختتامیه مسابقات با اهدای لوح تقدیر و جوایز به نفرات و تیم های برتر برگزار شد.   
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان،  روز پایانی جشنواره  دررشته های تنیس روی میز،  شطرنج ، فوتبال دستی و فوتسال پی گیری شد.  
در پایان مسابقات تنیس روی میز به ترتیب آقایان محمد باقری و سعید آقایی از ایران خودرو و صادق ازکیا از ایران خودرو خراسان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در مسابقات شطرنج به ترتیب مجید حامد نیا از ایران خودرو خراسان، کمال الدین باریک بین از تام ایران خودرو  و غلامرضا پارسا متین از ایران خودرو رتبه های اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.
در مسابقات فوتبال دستی نیز به ترتیب تیم های ایران خودرو خراسان ( صادق ازکیا و سعید ابراهیمی)، تام ایران خودرو ( حسین رفیعی و مجید اقدامی) و با شگاه پیکان (امید نصیری و علی محمودیان) به رتبه های اول تا سوم این مسابقات دست یافتند.
در رشته فوتسال نیز بازی ها با انجام  دو دیدار به پایان رسید. در بازی نخست تیم ایران خودرو دیزل با نتیجه ۹ بر۱ بر تیم ایران خودرو غلیه کرد. در بازی دوم نیز ایران خودرو خراسان ۲ بر ۱ تعاونی خاص را شکست داد. بدین ترتیب با پایان یافتن بازی های دوره ای رشته فوتسال و جمع بندی امتیازات، تیم ایران خودرو دیزل توانست به مقام اولی این مسابقات دست یابد.  تیم ایران خودرو خراسان نیز دوم شد و ایران خودرو به مقام سوم این رشته دست یافت، هم چنین جام اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم مهرکام پارس اهدا شد.
 سایر رشته های این مسابقات  که در روزهای گذشته نتایج آن از طریق وب سایت ایران خودروخراسان اطلاع رسانی شد از این قرار است:
در رشته بدمینتون: مقام نخست حسین رحمانی از ایران خودرو. مقام دوم سید عبدا… هاسمی از ایران خودرو. مقام سوم امیر محمد صیانت از ایران خودرو خراسان.
در رشته دارت : مقام اول ناصر اصغری از تام ایران خودرو. مقام دوم سید محمد موسوی از ایران خودرو خراسان. مقام سوم مرتضی بهشتی از ایران خودرو خراسان. مقام چهارم حجت قاسم آبادی از ایران خودرو خراسان.
در روز پایانی و اختتامیه مسابقات جام قهرمانی، لوح تقدیر و جوایز هر یک از تیم ها و برندگان در هر رشته به ایشان اهداء شدو همانند دوره های قبل ثبت عکس یادگاری جمعی، پایان بخش سومین دوره جام هایما بود.              

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran