اهدای تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به شرکت ایران خودرو خراسان

شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان اولین خودرو ساز کشور در دومین حضور خود، موفق به کسب تندیس سیمین دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران  در سال ۱۳۹۸ شد .

محمود پردره مدیر واحد مالی و اقتصادی شرکت ایران خودرو خراسان ضمن اعلام این مطلب افزود: برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران نزدیک یه یک دهه برگزار می گردد که  بستر ساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده بوده است.

وی افزود: ایران خودرو خراسان در حالی موفق به اخذ تندیس سیمین دهمین دوره شده است که دومین سال حضور خود در این جایزه را تجریه می نماید و در سال ۱۳۹۷ موفق به دریافت تندیس بلورین شده بود. امسال هم با رعایت معیارهای جایزه از قبیل: انعطاف پذیری، به روز بودن استانداردهای حوزه مالی، بهره وری، شفافیت، سلامت کاری، حفظ اسرار و تخصص پرسنل و همچنین کوشش و فعالیتهای خستگی ناپذیر مجموعه تیم مالی شرکت، حمایت و پشتیبانی مدیر عامل، اعضا هیئت مدیره و سایر مدیران و کارکنان تونستیم این افتخار را برای مجموعه کسب نماییم.

پردره در ادامه گفت: واحد مالی و اقتصادی شرکت ایران خودرو خراسان با برنامه ریزیهای کلان، گام برداشتن در راستای اهداف و استراتژیهای بلند مدت تعریف شده در سطح گروه صنعتی ایران خودرو و دارا بودن پرسنل جوان، متخصص و پویا، همواره به عنوان یکی از حوزه های مالی قابل احترام در کشور و استان نام برده می شود.

این مراسم با حضور دکتر فرهاد دژپسند وزیر اقتصادی و دارایی، مدیران عامل بانکهای صادرات و پاسارگاد و دیگر مسئولان ارشد جایزه ملی و سایر ارگانهای مرتبط، و هم چنین مهندس زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان و پردره مدیر واحد مالی این شرکت حضور داشتند. زاهدی فرد به نمایندگی از شرکت ایران خودرو خراسان، تندیس سیمین دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی را دریافت کرد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی های خبرگان مالی در کشور شناخته شده و جوایز آن در سطوح تندیس (شامل زرین، سیمین و بلورین)، تقدیرنامه (شامل سه ستاره، دو ستاره و تک ستاره) و گواهینامه برگزار می شود.

2 دیدگاه ها

  1. Jack گفت:

    باسلام و احترام
    خودروهای هایما قطعی اسفند چه زمانی فاکتور میشه؟

    • IKK Admin گفت:

      با سلام؛ اسفند چه سالی مد نظر شماست؟ ضمناً شماره مشتری را ذکر نمایید تا پیگیری شود.با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran