کسب تندیس زرین هفتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی توسط آبی پوشان خراسان

شرکت ایران خودرو خراسان در اولین حضور خود در جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی با ارئه آخرین دستاورد های نوآورانه خود موفق به کسب تندیس زرین هفتمین دوره این رقابت ها شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی با هدف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری‌های داخلی به همت دفتر توسعه فناوری و نوآوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
واحد پژوهش و نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان به نمایندگی از این شرکت با ارائه محصول ربات AGV در این جشنواره حضور یافت و توانست در اولین تجربه حضور خود تندیس زرین این جشنواره را کسب کند.
دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی در خصوص برگزاری این رقابت گفت: این جشنواره قصد دارد تا با شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری های شرکتهای ایرانی و ارائه محصولات و خدمات جدید به مصرف کنندگان، زمینه معرفی و تقدیر از این تلاشگران صنعت و کسب و کار را فراهم آورد.
هادی اسدی افزود: بی شک توسعه و اشاعه فرهنگ تقدیر از نوآوران برتر می‌تواند ضمن توسعه اقدامات ارزشمند در این حوزه، زمینه ارائه محصولات و خدمات بهتر به هموطنان عزیزمان را فراهم آورد و در مرحله بعد، موجب توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تقویت زیست‌بوم نوآوری کشور و راهگشای توسعه صادرات و کسب درآمد‌های ارزی از بازار‌های بین المللی نیز می شود.
مدیر واحد پژوهش و نوآوری شرکت ایران خودرو خراسان پس از کسب تندیس زرین این جشنواره گفت: از دانشگاه صنعتی شریف بابت پیاده سازی این رویداد موفق که توانسته صنعت گران برتر کشور را کنار هم قرار دهد سپاس گذاری می کنم.
وحید آیتی در ادامه عنوان کرد: بسیار خورسندم از این بابت که توانستیم نماینده شایسته ای برای تمام همکارانمان در شرکت ایران خودرو خراسان باشیم و نوآوری و دستاوردهای پژوهشی این عزیزان را به بهترین نحو ممکن معرفی نماییم.
وی افزود: در اولین تجربه حضور خود در این جشنواره توانستیم با معرفی، ربات AGV یکی از تولیدات نوآورانه کارکنان شرکت، به عنوان محصول جایگزین در جابه جایی قطعات در سالن مونتاژ با کسب امتیازات لازم تندیس زرین را به خود اختصاص دهیم.
شایان ذکر است جایگاه و اثرگذاری ویژه نوآوری‌های منتخب، تمرکز بر نوآوری‌های مشتری‌محور و تمرکز بر محتوای بومی نوآوری‌ها جزو رویکرد‌های اساسی جشنواره نوآوری محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran