پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان دوستاره شد

در آخرین ارزیابی  شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پژو ۴۰۵ تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان دومین ستاره کیفی را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، مدیر واحد کیفیت ایران خودرو خراسان با اعلام این خبر گفت: ارتقای سطح کیفی پژو ۴۰۵ به عنوان محصول انحصاری این شرکت با هدف افزایش رضایت مشتریان با عنایت به سیاست های گروه صنعتی در ارتقای کیفیت محصولات و برنامه های ابلاغی مدیریت محترم عامل شرکت در خردادماه ۹۶ در دستور کار قرار گرفت.
مهندس حسین کمالی اظهار داشت: در این راستا با بررسی و تحلیل ایردات رویت شده در این محصول، بیش از ۳۶ پروژه بهبود در شاخص های قبل از تحویل تعریف و اجرایی شد که در نهایت پژو ۴۰۵ موفق به اخذ دومین ستاره کیفی در ارزیابی دی ماه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گردید. همچنین بر اساس نتایج نظرسنجی از مشتریان محترم پژو ۴۰۵ با دستیابی به عدد ۶۹٫۲ نسبت به هدف ۷۱ جهش کیفی مناسبی نیز در شاخص رضایت مشتریان داشته است.
مدیر واحد کیفیت ایران خودرو خراسان در پایان اظهار داشت:  ارتقاء کیفیت محصولات در شرکت ایران خودرو خراسان امری مستمر بوده و تلاش می کنیم بر اساس ابلاغ معاونت محترم کیفیت گروه صنعتی و با تغییر روش ارزیابی از ویرایش ۲۰۰۶ استاندارد کیفیت محصول شرکت پژو (PSA) به ویرایش ۲۰۱۲ این استاندارد روند بهبود تداوم داشته باشد. وی نقش بهبود های حاصل شده در حوزه کیفیت قطعات را در این موفقیت پررنگ دانست.
لازم به ذکر است پیش از این نیز محصول سوزوکی گراند ویتارا چهار ستاره کیفی و هایما اس۷ توربو سه ستاره کیفی از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، دریافت نموده اند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran