پرستاری شغل نیست ایثار گری است

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از پرستاران و کادر درمان شرکت ایران خودرو خراسان تجلیل شد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت ایران خودرو خراسان؛ جمعی از مدیران و مسوولان با حضور در درمانگاه شرکت روز پرستار را به ایشان تبریک گفته و از خدمات پرستاران و همکاران این قسمت تجلیل نمودند.
در این مراسم رامین آرمات مدیر واحد ارتباطات و امور بین‌الملل ضمن تبریک این روز به همکاران بخش درمان گفت: پرستاری یک شغل نیست که صرفا برای کسب درآمد, شخصی آن را انتخاب کند. بلکه پرستاری ایثارگری است و این در شرایطی که از یک سال پیش جامعه با آن دست به گریبان است بطور کامل برای همه هموطنان مشهود است و همگان به از جان گذشتن پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا اذعان دارند.
وی با اشاره به گسترش طرح حافظان سلامت در میان همکاران به تاثیر نگاه واحد به یک مسئله از سوی همکاران تاکید کرد و گفت: حضور ما در اینجا به نشانه این است که فعالیت های شما در جهت حفظ سلامت همکاران برای ما ارزشمند است و از طرف همه کارکنان و مدیر محترم عامل شرکت این روز را به شما تبریک عرض می‌کنیم.
در بخشی دیگر از این مراسم مجید خاتمی مدیر واحد منابع انسانی داشتن نیروهای انسانی متعهد و با فرهنگ را برای شرکت ایران خودرو خراسان یک مزیت رقابتی دانست و افزود؛ داشتن کارکنانی با فرهنگ در رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای ما قابل احترام است ولی شما عزیزان به سبب شغلی که دارید شایسته احترام بیشتری هستید. من این روز را به شما صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
در پایان مراسم مجید سعادت مدیر واحد ایمنی و بهداشت ضمن تشکر از حضور همکاران خطاب به کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان گفت: از همه همکاران عزیزم تقاضا دارم بیشتر از پیش به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توجه داشته باشند تا هم خودشان سالم بمانند و هم باری از روی دوش قشر زحمت کش و خدمتگزار پرستار در این روزهای سخت کرونایی برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran