پایگاه بسیج ایران خودروخراسان پایگاه موفق استان شد

در مراسمی که با حضور مدیریت عامل و فرماندهان ارشد سپاه استان در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد، با اعطای لوح افتخار سازمانی، از پایگاه بسیج ایران خودرو خراسان به عنوان پایگاه بسیج نمونه استان تجلیل  شد.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل، هفتاد و نهمین جلسه شورای مدیران شرکت ایران خودرو خراسان، میزبان فرماندهان ارشد سپاه استان از جمله سرهنگ فضایلی فرماندهی سپاه ناحیه کمیل، سرهنگ نام آور مسوول بازرسی سپاه ناحیه کمیل، سرهنگ شاداب مسوول حفاظت سپاه ناحیه کمیل و برادر بسیجی احمد کرمانی فرماندهی حوزه دو بسیج کارخانجات استان بود.
در این مراسم مهندس زاهدی فرد، مدیریت عامل، ضمن خوشامد گویی به میهمانان ، امنیت حال حاضر موجود در کشور را مرهون رشادت ها و زحمات نیروهای سپاه و بسیج دانست که لازم است همه  قدردان آنان باشیم. در ادامه آقای قانونی، مدیریت حراست شرکت ایران خودرو خراسان، طی سخنانی فعالیت های پایگاه بسیج ایران خودرو خراسان را تشریح نمود.  پس از آن مهندس زروندی، مدیریت واحد مهندسی و یکی از فرزندان شهید، در خصوص ایجاد اشتغال  در سایت خراسان و ارتباط آن با امنیت منطقه مطالبی ارائه داد.
سپس سرهنگ فضایلی، فرماندهی سپاه ناحیه کمیل، ضمن تقدیر از زحمات شرکت ایران خودرو خراسان در برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در دو سال پیاپی گفت: این رزمایش هر سال بهتر از سال قبل در ایران خودرو خراسان برگزار می شود و این جای تقدیر دارد. وی هم چنین از توجه شرکت ایران خودرو خراسان به مباحث قرآنی و برگزاری سالانه جشنواره بزرگ  قرآنی خانواده ایران خودرو خراسان تشکر نمود.  
در پایان این مراسم، لوح تقدیری از سوی سازمان بسیج کارگری امام رضا (ع) و همچنین فرماندهی سپاه کمیل، به مهندس زاهدی فرد مدیریت عامل، آقای قانونی مدیریت حراست و آقای معصومی مسوول پایگاه بسیج ایران خودرو خراسان اهداء شد.لازم به ذکر است پایگاه بسیج ایران خودرو خراسان در سال گذشته نیز از طرف  جشنواره اشراف فرماندهی مالک اشتر به عنوان پایگاه نمونه انتخاب شد. این پایگاه دارای سه گروهان و متشکل از ۷۵ نفر است که فعالیت های مختلفی از جمله تعامل با بسیج حوزه بینالود، برگزاری مانور پدافند غیر عامل، اعزام ماهانه همکاران و خانوده ایشان به عتبات عالیات، حضور در راهپیمایی های ۲۲ بهمن و روز جهانی قدس و مشارکت در فعالیت های حلقه های صالحین در سالن های تولیدی از جمله برگزاری دوره قرآن و زیارت عاشورا را انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran