پایان کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد

هجدهمين نمايشگاه بين المللي خودرو و قطعات وابسته پس از چهار روز برگزاری در نمایشگاه بین المللی مشهد به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان،  این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ مرداد در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی مشهد پذیرای بازدید کنندگان بود که بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و ۳۰ نمایندگی از شرکتهای خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند. گروه صنعتی ایران خودرو، سایپا و سیف خودرو  از مهمترین خودروسازان و شرکت های داخلی بودند که در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کرده اند. گروه صنعتی ایران خودرو نیز در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع و با حضور ۲۵ نمایندگی منتخب از استانهای خراسان رضوی ، جنوبی و شمالی محصولات خود را به نمایش گذاشت . غرفه شرکت خودرو سازی هایما نیز به عنوان یکی از شرکای تجاری ایران خودرو در این نمایشگاه مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت .
استاندارخراسان رضوی، اعضای شورای شهر و شهردار مشهد از مهمترین مقامات استانی بودند که با حضور در نمایشگاه هیجدهم از غرفه های مختلف خودروسازان و قطعه سازان و هم چنین از غرفه گروه صنعتی ایران خودرو و هایما بازدید نمودند.
رشیدیان استاندار خراسان رضوی در  بازدید از غرفه شرکت خودرو سازی  هایما به جایگاه خاص شرکت ایران خودرو خراسان در صنعت خودروی کشور و نقش آن در توسعه منطقه خراسان اشاره کرد و گفت: تجهیزات، مهندسان و مدیران این شرکت بسیار با استعداد و توانمند هستند.
وی افزود:  با حمایت هایی که از زمان احداث این کارخانه صورت گرفته، محصولات تولیدی آن در مقایسه با سایر خودروهای مشابه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و با افزایش ظرفیت ها این کارخانه می تواند نقش بالاتری در تولید و صادرات به بازار کشورهای همسایه ایفا کند.
هم چنین زاهدی فرد، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با اشاره به  اهمیت برگزاری این نمایشگاه در مشهد به عنوان قطب قطعه سازی کشور، گفت:‌ ايران خودرو خراسان سهم ۲۴ درصدي از سبد توليدات ايران خودرو را در اختيار دارد وتوليد محصولات شاسي بلند ايران خودرو به صورت انحصاري در سايت خراسان انجام مي شود با کیفیت ترین محصول SUV  توليد داخل يعني سوزوكي گراندويتارا در ايران خودرو خراسان توليد مي شود و محصولات هایما هم از کیفیت بالای برخوردار است.
مديرعامل ايران خودرو خراسان ایجاد اشتغال مستقیم برای پنج هزار نفر که شامل دوهزار جوان ساكن در مجاورت سايت ايران خودرو خراسان می شود را از نتايج و دستاوردهاي مسئوليت پذیری اجتماعي ايران خودرو دانست و گفت: با اين اقدام سبب ايجاد امنيت اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي در منطقه شده ايم.
در حاشیه نمایشگاه، شرکت ایران خودرو خراسان علاوه برنمایش محصولات تولیدی خود در غرفه شرکت هایما، اقدام به برگزاری “جنگ شادراه” با حضور هنرمندان مطرح استان  به مدت دو شب برای بازدیدکنندگان   نمود که مورد استقبال گسترده عموم  قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran