هم زمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در ایران خودرو خراسان اتفاق افتاد؛ ارتقا شغلی و تبدیل وضعیت کارکنان فرزندان شهدا

هم زمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، و با حضور مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی احکام ارتقا شغلی و تبدیل وضعیت فرزندان شهدای شاغل در شرکت ایران خودرو خراسان اهدا و از مدرسان و مربیان برتر شرکت تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان؛ مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی سه شنبه سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کرد و به مناسبت این روز ۱۴ نفر از فرزندان معزز خانواده های شهدا، احکام ارتقا شغلی و تبدیل وضعیت خود را دریافت کردند. در این مراسم همچنین با اهدا لوح از مدرسان و مربیان برتر شرکت نیز تقدیر شد.
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی با تقدیر از اقدامات مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در حوزه کارکنان و بخصوص ارزش گذاری و توجه به آموزش کارکنان گفت: آموزش و توانمندسازی کارکنان لازمه ارتقا آنها است.
محمد امین بابایی افزود: آموزش و ارتقا سطح مهارت و دانش فنی کارکنان، زمینه ساز توسعه و موفقیت شرکت در راستای تولید محصولات با کیفیت است.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان نیز در سخنانی آموزش های هدفمند را یکی از شاخص های مهم قسمت آموزش شرکت ایران خودرو خراسان دانست و افزود: برنامه ای آموزشی برای تمام سطوح سازمانی مدون شده است که در پایان هر دوره اثر بخشی آن دوره آموزشی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
بیژن زاهدی فرد با اشاره به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در افزایش تیراژ و تنوع تولید عنوان کرد: در سال جاری در ایران خودرو خراسان به تناسب افزایش تولید نیروهای جدیدی مشغول به کار خواهند شد که این افراد پس از حضور در دوره های آموزشی و کسب مهارت های لازم در خطوط تولید ایران خودرو خراسان مشغول به کار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran