همدردی مدیریت و کارکنان ایران خودرو خراسان با کارکنان شرکت مهرکام پارس

مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان به همراه جمعی از مدیران این شرکت جهت عرض تسلیت درگذشت شادروان روح ا… شورورزی و ابراز همدردی در شرکت مهرکام پارس حاضر شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان: در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل کارکنان این شرکت و فوت شادروان روح ا… شورورزی از پرسنل شرکت مهرکام پارس، مهندس زاهدی فرد مدیر عامل ایران خودرو خراسان به اتفاق جمعی از مدیران، مسؤولین و کارکنان این شرکت جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی به دیدار مدیر عامل و کارکنان شرکت مهرکام پارس رفتند.
مهندس جاوید مدیر عامل شرکت مهرکام پارس در ابتدا ضمن عرض خوشامد به زاهدی فرد و سایر میهمانان، درباره مرحوم شورورزی گفت: وی از کارکنان متعهد و مجرب این شرکت محسوب می شد که در همه زمینه ها زبانزد بود، جاوید در پایان سخنان خود از خداوند منان برای شادروان شورورزی طلب مغفرت نمود.
در ادامه مهندس زاهدی فرد ضمن عرض تسلیت به مدیر عامل و کارکنان شرکت مهرکام پارس گفت: با توجه به حجم بالای سرویس دهی ناوگان حمل ونقل شرکت ایران خودرو خراسان در طی سال،تا کنون شاهد حادثه ای نبودیم و این اولین سانحه در این رابطه بود که باعث فوت یک نفر از همکاران شرکت مهرکام پارس و مصدومیت عده ای از همکاران ایران خودرو خراسان دیگر شد.
وی در همین رابطه افزود: بلافاصله بعد از اتفاق، تیمی متشکل از مدیران واحدهای حراست، منابع انسانی و حقوقی تشکیل شده و پیگیر مسائل و مطالبات حادثه دیدگان شدند.
زاهدی فرد در پایان این دیدار ضمن عرض تسلیت مجدد به همکاران و خانواده شادروان شورورزی از درگاه خداوند برای وی طلب آمرزش نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran