هایما اس۵ محصول جدید ایران خودرو خراسان معرفی شد

در آیینی محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو، هایما اس ۵، که در سایت ایران خودرو خراسان به مرحله تولید رسید معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، مراسم معرفی این محصول  دردومین روز مهرماه ۹۶ ، با حضور مقامات و مدیران ارشد استان و کشور، مدیر عامل شرکت ایران خودرو خراسان، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو، نمایندگان برتر فروش محصولات ایران خودروئ در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و جمعی از اصحاب رسانه کشوری و استانی در محل هتل همای شماره یک مشهد برگزار شد.
در این مراسم، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان درآیین معرفی محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو، به معرفی مختصری از شرکت تحت مدیریتش پرداخت و گفت: شرکت ایران خودرو خراسان در راستای نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و هماهنگ با استراتژی های تعریف شده در گروه صنعتی ایران خودرو، بنا دارد هرسال یک محصول جدید به سبد محصولات خود اضافه نماید و این مهم هم اکنون با تولید محصول جدید هایما اس ۵ به تحقق پیوسته است.
مهندس زاهدی فرد با اشاره به اینکه هم اکنون خودروهای پژو ۴۰۵ ، سوزوکی گراند ویتارا، هایما اس۷  و محصول جدید هایما اس ۵ به صورت انحصاری در شرکت ایران خودرو خراسان تولید می شود افزود: بنا داریم سهم شرکت ایران خودرو خراسان از بازار خودروهای SUV  را تا سال ۱۴۰۰ به ۲۵درصد برسانیم.
در ادامه  دکتر رسولیان معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی از ایجاد اشتغال و رشد کیفی، کمی تولیدات ایران خودرو خراسان  ابراز خشنودی کرد و اظهار داشت: امیدواریم خودروسازان ما بتوانند با استفاده از تکنولوژی های جدید و به روز، به روند پیشرفت در مقوله کیفیت هم که در چند سال اخیرمشهود بوده  ادامه دهند.
در پایان این مراسم با حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه های مهم کشوری، محصول جدید گروه صنعتی ، هایما اس ۵ معرفی شد و مدیریت عامل ایران خودرو خراسان در جمع خبرنگاران حاضر شد به سوالات مختلف در رابطه با این محصول، سایر محصولات ایران خودرو خراسان و برنامه های آینده آن شرکت در بحث تولید و بازار پاسخ دادند.
گفتنی است هایما اس ۵ سومین محصول از خانواده هایما است که در شرکت ایران خودرو خراسان تولید می شود. این کراس اوور با ظاهری زیبا و جوان پسند در سال ۲۰۱۴ رونمایی شده است. تریم داخلی مشکی با روکش چرم دو رنگ صندلی ها  هارمونی خاصی را بوجود آورده. این خودرو با موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ و با گیربکس CVT به بازار عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran