نیروی انسانی مهمترین سرمایه یک بنگاه اقتصادی است

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی به همراه معاونان و مدیران خود از شرکت ایران خودرو خراسان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان : حمید رضا پناه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در این بازدید گفت: هدف ما از حضور در ایران خودرو خراسان، خدا قوت و قدردانی از تلاش های صورت گرفته شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان یکی از فعالترین واحدهای تولیدی و واحد نمونه جشنواره امتنان استان است که با پشتوانه، تجربه و خلاقیت مدیران و پیاده سازی برنامه های دقیق و تنوع محصولات موفق گردیده چرخه تولید را پویا و فعال نگه دارد و با اجرای طرح های توسعه ای فرصت شغلی زیادی را در استان فراهم آورد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: کارگران و نیروی انسانی مهمترین سرمایه یک بنگاه اقتصادی است و از اینکه این مجموعه در این خصوص کمترین چالش و مشکل را دارد و در شرایط تحریم با قدرت ادامه مسیر می دهد خوشحال هستیم. وی ادامه داد: ایران خودرو خراسان یکی از سرمایه های صنعتی استان می باشد و توانسته است اشتغال آفرینی خوبی داشته باشد. همه این امور موید این است که یک تیم خوب در حال فعالیت در این شرکت هست.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اینکه ایران خودرو خراسان با مدیریت و دلسوزی و همدلی تمامی کارگران توانسته است بحث اشتغال را به خوبی مدیریت نماید این خود نشان از کار بسیار ارزشمندی است که در این شرکت صورت گرفته است امروز و در شرایط کنونی ما باید از این اقدام ارزشمند و سرمایه های این شرکت و کارگران آن حمایت نماییم.
مهندس زاهدی فرد نیز ضمن تبریک دهه کرامت و خیر مقدم به میهمانان در سخنانی اظهار داشت: مباحث و امور شرکت ایران خودرو خراسان از ابتدای بهره برداری این شرکت در حوزه های اقتصادی، مالی، فرهنگی و معیشتی کارکنان همیشه دارای اهمیت بوده و در این حوزه ها یکی از شفاف ترین شرکت ها در سطح کشور هستیم.
زاهدی فرد گفت: در زمانی نه چندان دور این صنعت مورد بی مهری داخلی و از طرف دیگر به دلیل اهمیتی که در اقتصاد کشور دارد، مورد تحریم خارجی قرار گرفت که باعث شد اشتغال این بخش از صنعت در مخاطره قرار گیرد. بطوری که برهه ای در شرکت ایران خودرو خراسان ۱۶۰۰ نفر، نیروی کار مازاد داشتیم اما با همکاری و همراهی کارکنان توانستیم مباحث و مشکلات را به گونه ای مدیریت کنیم تا نیروی کار کمترین آسیب را ببیند.
وی افزود: ما در حوزه تجهیزات و امکانات تولید و نیروی انسانی متخصص، چیزی کم از شرکت های بزرگ خودرو سازی نداریم از این رو در استراتژی های گروه صنعتی ایران خودرو اهمیت بسزایی برای این شرکت قائل هستند و بخوبی از پس وظایف مهمی که طی سال های اخیر به این شرکت محول شده است، برآمده ایم. تمام تلاش ها در گروه صنعتی ایران خودرو بر این است که تولید در این شرکت با تمام ظرفیت انجام شود و تصمیمات مهمی هم در این خصوص اتخاذ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran