نشست دوره ای مدیران ارتباطات گروه صنعتی برگزار شد

با حضور مدیران ارتباطات گروه صنعتی  نشست دوره ای مدیران ارتباطات گروه صنعتی در  ایران خودرو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، این نشست به میزبانی ایران خودرو و با حضور مدیر ارتباطات ایران خودرو و مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه و مسوولان این حوزه در چهارم  دی ماه  در سالن کنفرانس سمند ایران خودرو برگزار شد.
آغاز این نشست با تلاوت قرآن کریم همراه بود. سپس گزارش اهم  اقدامات انجام شده در ارتباطات ایران خودرو در حوزه های مختلف به صورت متن و گزارش تصویری برای حاضران ارایه شد. در ادامه تریبون در اختیار مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه گروه قرار گرفت و هر یک ازایشان  موضوعات مختلفی را طرح و بیان نمودند.
در ادامه دکتر مصریان، مدیر ارتباطات ایران خودرو، ضمن خوشامد گویی به مدیران حاضر، به مرور اقدامات و برنامه های  انجام شده در روابط عمومی ایران خودرو، برنامه های آینده و بررسی موارد و پیشنهادات  ارایه  شده از مدیران گروه پرداخت و نسبت به هریک از آنها برنامه های مختلف مشخص نمود.
در پایان دکتر ابطحی استاد حوزه روابط عمومی و ارتباطات که به عنوان میهمان به این نشست دعوت شده بود، در مطالبی آخرین دستاوردهای حوزه ارتباطات در حال حاضر و در آینده را برای حاضران تشریح نمود. نوبت بعدی این نشست قرار است در اسفندماه سال جاری نیز در تهران برگزار شود.     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran