مسابقات ورزشی دهه مبارک فجردر ایران خودرو خراسان

در ایام ا.. دهه مبارک فجر، مسابقات ورزشی رشته های مختلف در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان، با برنامه ریزی و اطلاع رسانی صورت گرفته در سطح شرکت این مسابقات در رشته های طناب کشی، دارت، دوی عمومی و فوتسال برگزار و نفرات و تیم های برتر در هر رشته معرفی شدند.
در آیین اختتامیه، با حضور مدیرعامل، سایر مدیران و جمع پرشور همکاران، مسابقات رده بندی و فینال فوتسال برگزار شد که در پایان تیم حراست الف با شکست ۳ بر ۲  تیم بدنه سازی به مقام قهرمانی رسید. هر سه گل تیم حراست توسط قاسم رجب زاده به ثمر رسید. تیم بازرگانی نیز با شکست تیم رنگ سوم شد.  در مسابقات طناب کشی که با حضور ۱۰ تیم در دو گروه به صورت حذفی برگزار شد به ترتیب  تیم های لجستیک، حراست و مونتاژ ۲ به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در مسابقه دوی عمومی که به مسافت سه کیلومتر در داخل شرکت انجام شد، آقایان جواد استیری، سید رضا حسینی و ناصر عربخانی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. هم چنین به ۱۰ نفر بعدی این مسابقات نیز جوایزی اهداء شد. در رشته دارت نیز که با استقبال همکاران مواجه شد، آقایان سید محمد موسوی، حجت قاسم آبادی و جواد محمدی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، جوایز تیم ها و نفرات برتر توسط مهندس زاهدی فرد و سایر مدیران حاضر به برندگان اهداء گردید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran