مراسم تقدیر از آتش نشانان قهرمان شرکت برگزار شد

با حضور مسوولان ارشد آتش نشانی کشور از اعضای تیم آتش نشانی شرکت ایران خودرو خراسان که در مسابقات قهرمانی کشور به مقام نخست دست یافتند تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان ، در این مراسم که در جلسه شورای مدیران شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد، مهندس زاهدی فرد مدیر عامل، مهندس صادقی رئیس انجمن امداد و نجات کشور ، مهندس صدیقی مسئول برگزاری مسابقات آتش نشانان کشور، مدیران شرکت ایران خودرو خراسان و اعضای تیم اعزامی حضور داشتند .
این مراسم با صحبتهای مدیریت منابع انسانی، مدیریت عامل و مسولان کشوری در خصوص اهمیت مقوله ایمنی و آتش نشانی و آمادگی در این زمینه و هم چنین مسابقات مختلف داخلی و جهانی ادامه یافت و در پایان نیز لوح تقدیر و تندیس مقام قهرمانی مسابقات ترکیبی- عملیاتی آتش نشانان کشوربه اعضای تیم آتش نشانی ایران خودرو خراسان اهداء شد.
لازم به ذکر است در دومین دوره مسابقات قهرمانی آتش نشانان کشور که در مهدیشهر استان سمنان با حضور ۱۹ تیم از سراسر کشور برگزار شد، اعضای تیم اعزامی آتش نشانی شرکت ایران خودرو خراسان علاوه بر قهرمانی تیمی در بخش انفرادی نیز مقام نخست این مسابقات را از آن خود کردند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

EnglishIran